سردار شادمانی:

ریزش‌های انقلاب به علت نبود شناخت عمیق از انقلاب است

ایسنا/همدان معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اگر در ۴۰ سال انقلاب ریزش‌هایی را می‌بینیم به علت نبود شناخت عمیق از انقلاب است.

ریزش‌های انقلاب به علت نبود شناخت عمیق از انقلاب است

سردار علی شادمانی یکشنبه 13 بهمن همزمان با دومین روز از دهه فجر در یادواره شهدای صنعت آب و برق استان همدان که در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار شد، با بیان اینکه همراهی و ایستادگی در پای انقلاب اسلامی لازم بوده و ضرورت مهمی دارد که اگر تحقق نیابد همراهی سوری و بی‌تأثیر خواهد بود، اظهار کرد: لازمه همراهی انقلاب این است که انقلاب اسلامی، چرایی وقوع انقلاب، دستاوردهای انقلاب و بایدها و نبایدهای انقلاب اسلامی را عمیقاً بشناسیم.

وی با اشاره به چرایی وقوع انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران دغدغه‌هایی برای دین و آرمان های مقدس دینی و سیاسی و آرمان هایی که در زندگی شرافتمندانه خود قائل هستند، داشتند.

وی با بیان اینکه 40 سال پیش در کشور پادشاهی مستبد طاغوتی و شیرده برای آمریکا حاکم بود، افزود: دغدغه مردم ایران این بود که این پادشاه مستبد و وابسته سرنوشت این کشور را به کجا خواهد رساند؟ ملت از شرافت، عزت و دین خود بیم و هراس داشتند.

شادمانی با تأکید بر اینکه ملت کشور را در اسارت یک انسان نالایق و وابسته می‌دانستند، بیان کرد: دومین دغدغه مردم ایران، بوزینه صفت‌های غارتگر بود؛ نزدیک به بیش از 100 هزار انگلیسی، یهودی و آمریکایی به عنوان مستشار در کشور همه امور اصلی ما را در دست گرفته و ما را اسیر خودشان کرده بودند و هر مخالفی را سر به نیست می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) یادآور شد: در سایه شوم آن مستبدان و چپاولگران دغدغه اصلی مردم دینشان بود چرا که ملت با دین پیوندی مستحکم داشتند.

هیچ چیزی جز جمهوری اسلامی مستحق مردم نبود

وی با بیان اینکه مردم دین را در اسارت عده‌ای طاغوتی مستبد ظالم می‌دیدند و دغدغه داشتند، گفت: زندگی شرافتمندانه دغدغه دیگر مردم ایران بود.

شادمانی با تأکید بر اینکه امام(ره) دغدغه مردم را با همه وجود لمس کردند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فهمیدند مسئولیتی در قبال دغدغه و عزت مردم دارند و در قبال آینده مردم احساس مسئولیت کردند و به معنای واقعی در قامت یک مجاهد نستوه به صحنه آمدند.

وی افزود: این بزرگترین برکتی بود که خداوند ملتی فهیم، رشید، انقلابی و دارای دغدغه و آماده کارزار را در اختیار امام(ره) قرار داد و امام راحل عظمت این برکت را فهمیدند و فرمودند می‌توانید به قدرت این مردم توجه کنید و متکی باشید.

وی با بیان اینکه مبارزه با استبداد و کندن ریشه استبداد همه کار نیست بلکه باید کار دیگری انجام شود تا دغدغه مردم را برطرف کند، تصریح کرد: هیچ چیزی جز جمهوری اسلامی مستحق مردم نبود و باید نظام اسلامی جایگزین حکومت مستبد و غارتگران استکباری می شد. مردم امام زمانی را جایگزین حکومت مستبد کردند تا دغدغه شان از بین برود.

انقلاب اسلامی بر مبنای عقلانیت و احساسات بوده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای عقلانیت و احساسات بوده است، یادآور شد: رویش‌‎های انقلاب اسلامی مربوط به عقلانیت است که اوج آن را در عملکرد شهدا می‌بینیم.

شادمانی با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند، بیان کرد: رویش‌های انقلاب مربوط به عقلانیت است و ریزش‌ها و متوقف شده ها مربوط به احساسات است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار عظیم است، گفت: انقلاب اسلامی هم بر مبنای عقلانیت و هم بر مبنای احساسات بوده است.

ماهیت انقلاب اسلامی اعتقادات دینی مردم بود

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی اعتقادات دینی مردم بود، خاطرنشان کرد: حدود 99 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و 41 سال است که در دفاع از این نظام بیش از 200 هزار نفر شهید دادند، پس معلوم است پایبند این آرمان هستند و هر ساله به آن رأی داده و از آن دفاع کردند.

شادمانی با اشاره به اینکه اهداف انقلاب اسلامی از بین رفتن استبداد و استقلال بوده است، گفت: وقتی این اهداف محقق می‌شود به تمدن اسلامی می‌رسیم. ما نیمه راه هستیم. ما عدالت، مجاهدت و فداکاری و خدمت می‌خواهیم. فساد نمی‌خواهیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه ملت فداکاری و تلاش کردند، ادامه داد: اگر فداکاری و فدا کردن منافع شخصی به پای منافع انقلاب و مردم نباشد اهداف انقلاب محقق نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اهداف انقلاب اهداف بلندی است، بیان کرد: داعیه برقراری حکومت امام زمان(عج) را داریم که خیلی با آن فاصله داریم. اهداف انقلاب اسلامی آنقدر گرانقدر است که حاضرم صد بار کشته شوم تا اهداف انقلاب محقق شود.

شادمانی با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم است، اظهار کرد: اهداف انقلاب اسلامی نه فقط برای کشور خودمان بلکه برای همه جهان اسلام و مستضعفین است.

ویژگی ایران ذلت و وابستگی را نمی‌پذیرد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به ویژگی‌های کشور ایران که محل خلق این حماسه بزرگ و انقلاب اسلامی شد، گفت: خداوند مردم ایران را مستعد و لایق این عنایت دانست که این انقلاب را به دست این مردم پدید آورد و سند آن شهدا و بصیرت مردم و در صحنه بودن مردم است.

شادمان با اشاره به اینکه ویژگی ایران ذلت و وابستگی را نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: داشته هایی را داشتیم که خداوند این نعمت را در اختیار ما گذاشت. همچنان باید مفتخر و سربلند باشیم. هدف نهایی ما نگاه امام زمان(عج) است.

وی افزود: آنهایی که دائم در میدان عملیات روانی دشمن گرفتار هستند و مرتب دستاوردهای انقلاب را کوچک می‌شمارند و تلاش می‌کنند از ذهن‌ها بزدایند بدترین جفا را در حق خون شهدا می‌کنند.

مردم خدمت می‌خواهند

شادمانی با بیان اینکه مشکلات باید بیان شود، یادآور شد: شیوه و محل بیان مشکلات مهم است. مردم بهتر از مسئولان مشکلات را می‌دانند. مردم خدمت می‌خواهند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بارها از زبان بزرگان ما بیان شده است، اینها را نادیده نینگارید.

شادمانی با بیان اینکه امنیت و آرامش بزرگترین نعمتی است که به دست آورده‌ایم، تصریح کرد: اگر این امنیت و آرامش قدرشناسی نشود به خون شهدا جفا شده و راه قدرشناسی آن خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه جریان فکری شما انقلاب را ساخته و حفظ کرده است، تأکید کرد: پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند که در صحنه اند و دشمن از این موضوع می‌ترسد. ریل گذاری انقلاب فکر و تفکر شماست و انقلاب بدون فکر و اندیشه به گمراهی می‌رود.

ترور سردار سلیمانی پرده‌برداری از طرح معامله قرن بود

شادمانی در بخش دیگری به دلایل ترور شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل ترور سردار سلیمانی شخصیت مجاهد، مؤمن، انقلابی، مخلص و مردم دوست و ولایتمداری او بود و دشمن به علت اینکه این ویژگی‌ها با منافعش ناسازگاری داشت؛ اقدام به ترور سردار سلیمانی کرد.

وی یکی دیگر از دلایل ترور سردار سلیمانی را مجاهدت های 40 ساله او در انقلاب دانست و افزود: سردار سلیمانی در سرکوب تروریست‌ها در سال های 73 تا 76 نقش داشت و هسته‌های مقاومت را راه‌اندازی کرد که همین هسته های مقاومت تقاص خون شهید سلیمانی را خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) علت دیگر ترور سردار سلیمانی را راه‌اندازی هسته‌های مقاومت در منطقه دانست و تأکید کرد: سردار سلیمانی استراتژی دان بزرگ و طراح حقیقتاً مبتکری بود به طوریکه علاوه بر کار نظامی، کار دیپلماسی و هم پشتیبانی را برعهده داشت.

با بیان اینکه سردار سلیمانی مبتکر نابودی داعش بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی را به علت نخبگی و شکست‌هایی که به دشمن وارد کرد، شهید کردند اما این دلایل اصلی نبود بلکه سردار سلیمانی را ترور کردند چون امنیت اسرائیل را به جد به چالش کشیده بود و در واقع ترور او پرده برداری از طرح معامله قرن بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان