رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

زیر گذر استاد معین عامل نارضایتی شهروندان

هاشمی گفت:پروژه زیر گذر استاد معین به دلیل پروژه فرا محله‌ای بودن نارضایتی شهروندان را ایجاد کرد.

زیر گذر استاد معین عامل نارضایتی شهروندان

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آئین افتتاح پروژه زیر گذر استاد معین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در واکنش به اعتراض شورایاران مبنی بر این نکته که مدیران شورای شهر اجازه ورود آن‌ها به شورای شهر نمی‌دهند،گفت: یادم نمی‌آید که شورایاران بخواهند در شورای شهر حاضر شوند و من با حضور آن‌ها مخالفت کرده باشم و اگر شما به صورت مکتوب درخواست حضور داشتید و مخالفت شد به من اعلام کنید تا روند آن را بررسی کنم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: از زمان شروع به کار پروژه زیر گذر استاد معین بسیاری از مردم نسبت به یک طرفه بودن آناعتراض داشتند ، اما باید گفت این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند دو طرفه باشد و لازم است شورایارن درخواست خود را مطرح کنند تا در شورای شهر و شهرداری بررسی شود.

هاشمی ادامه داد: در این شرایط حساس کشور باید عقلانی عمل کنیم و رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.

او بیان کرد: در زمان شروع به کار شورای پنجم لیست بلندی از پروژه‌های نیمه تمام داشتیم و پروژه‌ها بر اساس اولویت بندی‌های انجام شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: جای تشکر دارد از معاونت فنی و عمرانی که با اخلاق و درایت کار را دنبال می‌کند و  22 پروژه مربوط به سازمان عمران مناطق است که در  حال پیگیری است .

هاشمی ادامه داد: پروژه زیر گذر استاد معین پروژه سختی بود و در زمان احداث مترو گفتیم اگر قرار است زیر گذر داشته باشیم اجازه دهید هر دو آن را هم زمان بسازیم که متاسفانه موافقت نشد.

او بیان کرد: زیر گذر استاد معین بسیار حساس بود و مدیریت شهری توانست بدون بستن معبر خیابان آزادی آن را به سرانجام برسانند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: پروژه زیر گذر استاد معین پروژه فرامحلی است و به چند‌محله سرویس می‌دهد و به دلیل محدودیت‌ها برای برخی محله‌ها بسیاری از آن‌ها مخالف هستند.

هاشمی ادامه داد: پروژه زیر گذر استاد معین رضایت شهروندان را ایجاد نکرد.

او بیان کرد: پروژه‌های فرامحلی که از محله‌ها عبور می‌کند مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که امیدواریم شهردار تهران و آقای مفاخریان مشکلات را بررسی کنند و سعی در حل آن داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان