عاملان تخریب رستورانی در غرب تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۳ تن از عاملان درگیری و تخریب رستورانی در شمال غرب تهران دستگیر شدند.

عاملان تخریب رستورانی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی محمدی" در تشریح این خبر، گفت:در پی درگیری منجر به تخریب یک رستوران معروف در شمال غرب تهران که در اواخر شب یازدهم بهمن ماه رخ داد. تیم‌های عملیاتی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق و بررسی در این خصوص را آغاز و پیرامون شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده و پایش اطلاعاتی هویت متهمان که بیش‌تر نیز از مشتریان این رستوران بودند و این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد عاملان تخریب در شب حادثه به علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران شده است.

سرهنگ"محمدی"با اشاره به این که نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، بیان داشت:صبح روز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه اکیپی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی سردار جنگل اعزام شدند و در ابتدا موفق شدند دو تن از عاملان این تخریب را دستگیر و متهم سوم را نیز که از با خودرو شخص خود متواری شده بود در عملیات تعقیب و گریز در حوالی شهر قدس با شلیک چند تیر هوائی متوقف و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه خودرو متهمان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد، خاطر نشان کرد:هر سه متهم پس از انجام بازجوئی‌های اولیه به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان