دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین گفت: ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

دستگیری 2 موبایل قاپ با 50 فقره سرقت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: روز گذشته وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط 2 جوان موتور سوار در محدوده خیابان ویلا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

وی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری موتور سواران در دستور کار قرار گرفت و طرح مهار سارقان اجرا و تیم‌های گشت کلانتری در مسیر‌های خروجی محدوده استحفاظی کلانتری مستقر شدند.

این مقام انتظامی افزود: 10 دقیقه پس از آخرین سرقت موتورسواران در خیابان ویلا، ماموران در تقاطع خیابان مفتح به انقلاب موتورسواران جوان را شناسایی و هر دو را دستگیر کردند.

کلانتر محله فلسطین با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی تکمیلی از متهمان 4 گوشی سرقتی کشف کردند، بیان داشت: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر دو سارق برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، هر دو سارق 18 ساله و هر کدام نزدیک به 2 سال به جرم سرقت در کانون اصلاح و تربیت به سر برده اند و تا کنون دو مرتبه از کانون رهایی، ولی مجددا مرتکب سرقت شده اند.

علیزاده گفت: متهمان اظهار داشتند، پس از آخرین آزادی از کانون اصلاح و تربیت به مدت 6 ماه است که در رستورانی به عنوان پیک موتوری مشغول به کار شده ایم و در ساعت‌های بیکاری و اوقات فراغت با پرسه زنی در خیابان ها، موبایل قاپی می‌کردیم.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان به 50 فقره موبایل قاپی اعتراف و تا کنون 30 تن از شاکیان شناسایی شده اند.

سرهنگ علیزاده در پایان گفت: متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان