وزیر اطلاعات: سنگ اندازی برای افرادی که در کشور دنبال کار هستند

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات ،عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی کارخانه شمش‌روی دارزین با بیان اینکه خداوند متعال لطف بسیاری به انسان کرده و آنچه که انسان به آن نیاز دارد را در زمین، دریا و آسمان قرار داده است گفت: ایران از نظر ذخایر و معادن بسیارغنی است.

او با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی ایران به گونه‌ای است که آسمان کشور ما که هواپیما‌هایی که از اروپا به خاور دور پرواز می‌کنند باید از آسمان ایران عبور کنند افزود: این مسئله ثروتی برای ایران حاصل می‌کند.

وزیر اطلاعات با ابراز اینکه ایران به لطف پروردگار در منطقه‌ای که اطراف آن جنگ و درگیری است امنیتی با ثبات دارد گفت: کمتر کشوری پیدا می‌کنید که نقطه به نقطه آن معادن مختلفی وجود داشته باشد و شکر این نعمت استفاده و بهره‌برداری صحیح از این معادن است.

او با بیان اینکه زمانی فکر می‌کردند که استان کرمان تنها ذغالسنگ دارد و زیر ساخت برای بهره‌برداری از این ماده فراهم شد افزود: چیزی نگذشت که معلوم شد استان کرمان استان زرخیزی است.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی با عنوان اینکه برای استفاده از این نعمت‌ها به همت مسئولان و ثروت نیاز است گفت: ثروت زمانی بد است که از راه نامشروع بدست آید و توصیه شده است که ثروت کسب کنید، اما از راه حلال.

او با بیان اینکه استقامت عنصر دیگری است که انسان خسته نشود و دست از تلاش برندارد تا بتواند کاری را انجام دهد افزود: در کشور ما متاسفانه جلوی پای افرادی که دنبال کار کردن هستند زیاد سنگ می‌اندازیم و یاریشان نمی‌دهیم.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه باید امنیت را برای افرادی که خواستار کار کردن برای مردم هستند فراهم کنیم گفت: اگر در جایی مسیر اشتباهی گام برداشتند باید به‌دنبال راهنمایی کردن افراد باشیم.

او با بیان اینکه افرادی که در این شرایط سخت به‌دنبال فراهم کردن مشکلات برای مردم و کارآفرینی هستند سرداران جنگ اقتصادی هستند گفت: وظیفه ما است که امنیت را برای فعالان اقتصادی فراهم کنیم.

مجتمع فرآوری سنگ روی و تولید شمش روی دارزین با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و برای 500 نفر اشتغالزایی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان