در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی‌های پایتخت

اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک ثبتی را مشخص کردند.

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی‌های پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی در دستور کار یکصدو نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

بررسی پلاک ثبتی72/1626/30 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 13 رای با باغ بودن آن موافقت کردند. این پلاک به مساحت840 متر مربع در محدوده سعادت آباد در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 211 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 16 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 1220 در محدوده خیابان دربند در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 72/1280/1ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 11 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 750 متر در محدوده سعادت آباد در منطقه 2 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبت 13/15303/24ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 9 رای موافق رای به باغ نبودن آن دادند. این پلاک به مساحت 2760 در محدوده فرمانیه در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 122/219ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 16 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 5450 در محدوده جنت آباد در منطقه5 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 42/4773ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 15 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 586 متر در محدوده پاسداران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 121/103/1 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 18 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 1200 متر مربع در محدوده سیمون بولیوار در منطقه 5 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 594/58/2، 594/57/2، 594/72/1ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 10 رای موافق رای به باغ نبودن آن دادند. این پلاک به مساحت 594متر در محدوده مقدس اردبیلی در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 69/19 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 14 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 484 متر در محدوده درکه در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 28/5374/1 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 17 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 1213 متر در محدوده نوبنیاد در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 42/5374/1 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 15 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 568 متر در محدوده حسین اباد در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 3714/15/1 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 11 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 1197 متر در محدوده میدان تجریش در منطقه 1 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 48/9055/34،35،36 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 15 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 312 متر در محدوده مجیدیه شمالی در منطقه 4 واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی 37/4503/1 ارسالی از کمیسیون ماده 7 با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با 16 رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت 1239 متر در محدوده پاسداران در منطقه 3 واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر