سردار کارگر در نشست خبری اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: به مناسبت سوم خرداد بیش از ۵۰۰ برنامه در سراسر کشور اجرا می شود.

اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت سوم خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: حماسه بزرگ مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت که حیرت جهانیان را در پی داشت، به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک می گویم؛ حقا که پیروز واقعی انتخابات مردم بودند. همچنین به آقای روحانی که دومین بار توانستند اعتماد مردم را جلب کنند نیز تبریک می گویم.

وی در ادامه سخنانش به سالروز شهادت شهید بروجردی اشاره کرد و گفت: امروز مصادف با سالروز شهید بروجردی است که این روز را بزرگ و گرامی می داریم.

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد از شب دهم اردیبهشت 1361 شروع و تا سوم خرداد همان سال طول کشید، در این عملیات 5 هزار و 500 کیلومتر اراضی اشغالی آزاد شد و حسن این عملیات آن بود که به فاصله کمی از عملیات فتح المبین انجام شد و این عملیات در معادلات نظامی جهان نمی گنجید و آنها فکر نمی کردند ایرانی ها بتوانند به مقابله با رژیم بعث برخیزند. من معتقدم آزادی خرمشهر نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر