این برانکو دوست داشتنی است؛

میناوند: حرف‌های کمالوند مرا یاد بازی ایران - بحرین انداخت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این برانکو خیلی دوست داشتنی‌تر از زمانی شده که سرمربی تیم ملی بود و پخته‌تر و باتجربه‌تر عمل می‌کند.

میناوند: حرف‌های کمالوند مرا یاد بازی ایران - بحرین انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد میناوند در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز گفت: من پیش از مسابقه اظهارنظری از فراز کمالوند (سرمربی گسترش) خواندم مبنی بر اینکه او اعلام کرده بود برای تراکتورسازی در تهران بازی خواهد کرد. این موضوع مرا یاد بازی ایران با بحرین انداخت که آنها برای عربستان بازی کردند. این موضوع می تواند به نوعی تبانی باشد!

وی افزود: گسترشی ها برای یک امتیاز به تهران آمده بودند اما پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست در این مسابقه موفق عمل کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه گسترشی ها شکست خود را گردن علیرضا علیفر گزارشگر بازی انداخته بودند، گفت: این موضوع دروغ است. بازیکنان در زمین بازی می کنند و گزارشگر بازی زحمت خودش را کشیده است. بارها حتی در تهران شده که گزارشگر به نفع تیم حریف صحبت کرده است اما این موضوع مسخره است که بخواهند شکست را گردن گزارشگر بیاندازند.

میناوند در رابطه با دعوای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: هنگامی که خیلی ها منتقد کی روش بودند، من او را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم، اما در این سه چهار سال این مربی از همه چیز ایراد می گیرد و به نوعی این مسائل لوث شده است. انگار تنها ایشان اروپا را دیده اند. در ایران نفراتی چون علی کریمی، علی دایی و مهدوی کیا در خط اول اروپا تازه به عنوان بازیکن حضور داشتند. در این مسئله من کاملاً حق را به برانکو می دهم چرا که با توجه به شناختی که از سرمربی پرسپولیس دارم، برانکو کاملاً مربی منطقی است. این برانکو خیلی دوست داشتنی تر از زمانی شده که من بازیکن او بودم و پخته تر و باتجربه تر عمل می کند.

وی درباره وضعیت مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من همه جا گفته ام که طارمی امسال هم آقای گل خواهد شد اما در بازی های اخیر سه پنالتی روی او نگرفتند و یک گل این بازیکن را مردود اعلام کردند. با احتساب این گل ها، طارمی یک گل هم از آقای گل کنونی بیشتر داشت. با این حال باز هم می گویم که این بازیکن آقای گل خواهد شد.

میناوند در رابطه با حضور فرزندان شهدای حرم در تمرین هم گفت: به هر حال پدران این کودکان باعث شده اند تا ما کشور امنی داشته باشیم و این امنیت را مدیون پدران این فرزندان هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر