شاید یک خودروساز بتواند مشتریان را با ظاهر، عملکرد، تکنولوژی و راحتی محصولات خودش جذب کند. اما همه میدانیم خدمات پس از فروش و تعمیر خودرو یکی از مهمترین نکات هنگام خرید آن است، مخصوصا اگر قصد داشته باشید تا چندین سال از آن استفاده کنید، یا نگران این هستید که مالکیت خودرو چقدر هزینه روی دست شما خواهد گذاشت. برای بسیاری از رانندگان، بهترین تجربه مالکیت خودرو با خدمات پس از فروش عالی پشتیبانی میشود، آن هم از زمانی که سوئیچ و گارانتی خودرو جدیدشان به آنها تحویل داده میشود. هیوندای یکی از بهترین گارانتیها را در آمریکا دارد، که شامل گارانتی فوقالعاده 10 ساله/100000 مایل برای پیشرانه، گارانتی محدود 5 ساله/60000 مایل برای خودرو جدید و گارانتی 7 ساله ضدخوردگی میشود. اما اوضاع قرار است برای مشتریان هیوندای بهتر شود.
از ابتدای ماه فوریه، هر مدل هیوندای 2020 با خدمات پس از فروش 3 ساله/36000 مایل پشتیبانی خواهد شد. صاحبان این خودروها میتوانند از خدمات تعویض روغن و فیلترها تا جابجا کردن تایرها با یکدیگر به صورت رایگان بهره ببرند. این خبر که به شکل تبلیغی در مراسم سوپربول به اطلاع مردم رسید، باعث میشود جذابیت هیوندای به عنوان شرکتی که به مشتریان خودش اهمیت زیادی میدهد بیشتر شود. خدمات تعمیر رایگان هیوندای جدیدترین بخش اضافه شده به بیمه هیوندای است که بهترین روشها برای خریداری و بهبود تجربه مالکیت و تعمیر خودرو را ارائه میدهد. پس اگر قصد داشتید یک خودرو جدید خریداری کنید، آیا این برای تمایل شما به خرید یک هیوندای کافی است؟