بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت آخر)

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بهترین شاسی بلند‌های زیر 30,000 دلار در سال 2020! (قسمت آخر)

نسل جدید اتومبیل‌های شاسی بلند بیش از پیش به خودروهای راحت‌تر، پویا‌تر، و مقرون به صرفه‌تری تبدیل شده‌اند.

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بسیاری از این خودرو‌ها به صورت از پیش تعیین شده به همراه امکاناتی مانند فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، سیستم‌های سواری دو دیفرانسیل،‌ و امکانات دیگر با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

ما در وبسایت یو اس نیوز به بررسی بهترین شاسی بلند‌های جدید زیر 30,000 دلار در زمینه‌های راحتی،‌ کیفیت اتاق، فضای حمل بار، و دیگر زمینه‌ها پرداخته‌ایم.

در صورتیکه دو یا چند خودرو امتیاز مساوی را از سوی این وبسایت کسب کرده باشند جایگاه بالاتر به خودرویی که با شروع قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود تعلق می‌گیرد.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین شاسی بلند‌های جدیدی که می‌توانید با قیمتی کمتر از 30,000 دلار در بازار امروز خریداری کنید بیشتر آشنا شوید:

6) سوبارو فارستر 2020

قیمت: 24,495 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.3

فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت سال 2020 یعنی سوبارو فارستر از اتاقی جادار به همراه صندلی‌های راحت و فضای حمل بار فراوان بهره می‌برد.

این شاسی بلند در پنج تریم مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که سه مدل آن با شروع قیمت کمتر از 30,000 دلار روانه بازار می‌شود.

سوبارو فارستر نیز همانند دیگر مدل‌های این خودرو ساز ژاپنی به صورت پیش فرض به یک سیستم سواری دو دیفرانسیل تجهیز شده است.

مدل پایه‌ی این خودرو به همراه امکاناتی مانند روکش پارچه‌ای، سیستم کنترل اقلیم خودکار، سیستم یادآور صندلی‌های عقب، و دوربین دید عقب به مشتریان عرضه می‌گردد.

با انتخاب مدل Premium ویژگی‌هایی همچون صندلی‌های قابل تنظیم به صورت برقی، سان روف پانورامایی، فرمان پوشیده شده از چرم، و چرخ‌های آلیاژی به این خودرو اضافه خواهند شد.

برای برخورداری از روکش چرمی صندلی‌ها مستلزم ارتقاء این شاسی بلند به نسخه‌ی Sport خواهید بود.

بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Starlink سوبارو به همراه یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی لیست امکانات پیش فرض در این خودرو را تشکیل می‌دهند.

مدل Premium با شروع قیمت 27,395 دلار امکانات اضافه‌ای همچون یک سیستم صوتی استریو مجهز به شش اسپیکر و یک وای فای هات اسپات را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

5) تویوتا راوفور 2020

قیمت: 25,950 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.4

تویوتا راوفور 2019 که مجدداً به طور کامل طراحی شده به عنوان برنده‌ی عنوان بهترین خودرو جدید برای نوجوانان در سال 2019 و به عنوان فینالیست جایزه‌ی بهترین شاسی بلند کامپکت برای خانواده‌ها در سال 2019 برگزیده شد.

مدل 2020 این خودرو نیز به ارائه‌ی ویژگی‌هایی همچون سواری نرم،‌ فضای حمل بار فراوان، و امکانات تکنولوژی متعدد به رانندگان و سرنشینان ادامه می‌دهد.

همچنین از دیگر نقاط قوت تویوتا راوفور می‌توان به امتیاز مناسب این خودرو در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده و راندمان سوخت فوق العاده آن اشاره کرد.

خریداران این شاسی بلند می‌توانند از میان شش تریم مختلف این خودرو که شامل مدل جدید TRD Off-Road نیز می‌شود، مدل‌های LE، XLE، و XLE Premium را با قیمتی نزدیک به 30,000 دلار خریداری کنند.

از امکانات موجود در مدل LE می‌توان به روکش پارچه‌ای، صندلی‌های یکنفره در ردیف اول، ورودی از راه دور بدون سوییچ، و سیستم کنترل اقلیم خودکار اشاره کرد.

با ارتقاء این خودرو به مدل XLE با قیمت 27,245 دلار از امکاناتی مانند سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای، سیستم سوییچ هوشمند، و یک مونروف برقی برخوردار خواهید شد.

مدل XLE Premium با شروع قیمت 29,950 دلار به امکاناتی نظیر روکش صندلی از جنس چرم مصنوعی و صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی مجهز خواهد بود.

تجهیزاتی همچون بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Entune کمپانی تویوتا به همراه یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی در تمامی مدل‌های این خودرو مشترک خواهند بود.

علاوه بر این یک دوربین دید عقب و مجموعه‌ی Safety Sense 2.0 تویوتا که شامل امکانات کمک راننده می‌شود نیز امکانات ایمنی مشترک در تریم‌های مختلف این شاسی بلند را تشکیل می‌دهند.

4) هیوندا سانتافه 2020

قیمت: 25,900 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.5

برنده‌ی عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند دو ردیفه در سال 2020 یعنی هیوندا سانتافه 2020 ویژگی‌هایی همچون اتاقی راحت، امکانات تکنولوژی فراوان، و راندمان سوخت فوق العاده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

هیوندا سانتافه در سه تریم مختلف به بازار عرضه می‌شود که مدل‌های 2.4 لیتری SE و SEL با قیمتی کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهند بود.

هر دو این مدل‌ها را می‌توان با وجود مجهز کردن به سیستم سواری دو دیفرانسیل همچنان با قیمتی کم‌تر از 30,000 دلار خریداری کرد.

مدل پایه‌ی SE این خودرو به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند صندلی دارای روکش پارچه‌ای، صندلی راننده قابل تنظیم به صورت دستی در شش حالت و مجهز به پشتی برقی، ورودی از راه دور بدون سوییچ، و یک یادآور صندلی‌های عقب تجهیز شده است.

با انتخاب مدل SEL با قیمت 27,650 دلار از امکاناتی مانند صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی در هشت حالت، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی،‌ و استارت دکمه‌ای برخوردار خواهید شد.

علاوه بر این امکاناتی همچون بلوتوث، چهار درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش 7 اینچی نیز به صورت از پیش تعیین شده در تمامی مدل‌های این خودرو موجود خواهند بود.

همچنین در ورژن SEL شاهد وجود امکاناتی مانند رادیو ماهواره‌ای و رادیو HD نیز هستیم.

تجهیزات ایمنی موجود در این شاسی بلند شامل یک دوربین دید عقب، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو،‌ کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم تشخیص عابرین پیاده می‌شود.

3) کیا سول 2020

قیمت: 17,490 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.5

کیا سول 2020 که به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت سال 2020 انتخاب شده ویژگی‌هایی همچون اتاقی راحت، فضای حمل بار بزرگ، و امکانات تکنولوژی‌ فراوانی را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

علاوه بر این از آنجاییکه تمامی پنج مدل مختلف این خودرو با قیمتی کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهند خودرو بسیار ارزان قیمتی نیز به شمار می‌رود.

کیا سول که از ظاهری به روز شده برای سال 2020 بهره می‌برد به صورت پیش فرض به امکاناتی همچون بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، یک دوربین دید عقب، و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی مجهز شده است.

مدل EX با شروع قیمت 22,690 دلار ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، صندلی راننده قابل تنظیم به صورت برقی، سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای، قابلیت شارژ وایرلس دستگاه، سیستم جهت یابی، رادیو HD، رادیو ماهواره‌ای، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی UVO کمپانی کیا به همراه یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی را به لیست امکانات موجود در این خودرو اضافه خواهد کرد.

2) هوندا 2020 CR-V

قیمت: 25,050 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.6

برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت سال 2020 یعنی هوندا CR-V از نقاط قوتی همچون راندمان سوخت فوق العاده، فضای حمل بار فراوان، و اتاقی سطح بالا بهره می‌برد.

مدل 2020 این خودرو همچنین از طراحی بدنه‌ی به روز شده، یک موتور پایه‌ی قدرتمند‌تر 190 اسب بخاری، و مجموعه‌ی Honda Sensing که از امکانات کمک راننده پیش فرض تشکیل شده، در تمامی مدل‌های خود برخوردار می‌باشد.

هر دو مدل LX و EX این شاسی بلند با شروع قیمت کمتر از 30,000 دلار عرضه می‌شوند و حتی با اضافه کردن سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز قیمت این دو مدل فراتر از محدوده‌ی بودجه‌ی 30,000 دلاری نخواهد رفت.

بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، سیستم صوتی مجهز به چهار اسپیکر، دوربین دید عقب، و یک صفحه نمایش 5 اینچی امکانات پیش فرض در مدل پایه‌ی LX را تشکیل می‌دهند.

با ارتقاء مدل پایه به تریم EX با قیمت 27,560 دلار علاوه بر امکانات ذکر شده از ویژگی‌هایی نظیر سیستم کنترل اقلیم دو منطقه‌ای، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی نیز بهره مند خواهید شد.

مجموعه‌ی Sensing کمپانی هوندا که پیش از این به عنوان آپشن قابل خرید ارائه می‌شد از امکاناتی مانند کروز کنترل منطبق شونده، نور بالای خودکار، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم ترمز کاهش دهنده‌ی اثر برخورد، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر تشکیل می‌شود.

1) مزدا 2019 CX-5

قیمت: 24,350 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.6

مزدا CX-5 2019 که به عنوان فینالیست کسب جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت سال 2019 نیز برگزیده شده بود یکی از بهترین خودرو‌های موجود در رتبه بندی‌های شاسی بلند‌های کامپکت، شاسی بلند‌های دو ردیفه، و شاسی بلند‌های کراس اور به شمار می‌رود.

این خودرو کوچک کمپانی مزدا از هندلینگی اسپورت، سواری نرم، و اتاقی به روز شده نیز بهره می‌برد.

مدل پایه‌ی این خودرو یعنی مدل Sport به همراه ویژگی‌هایی مانند روکش پارچه‌ای، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم به صورت دستی،‌ فرمان پوشیده شده از چرم، و استارت دکمه‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

از جمله امکانات پیش فرض در مزدا CX-5 2019 می‌توان به بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، رادیو HD، قابلیت فرمان صوتی، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی اشاره کرد.

همچنین تجهیزاتی مانند دوربین دید عقب، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب،‌ سیستم نظارت بر نقطه کور، و ترمز اضطراری در سرعت‌های پایین نیز لیست امکانات ایمنی پیش فرض در این شاسی بلند را تشکیل می‌دهند.

با انتخاب تریم Touring با شروع قیمت 26,615 دلار ویژگی‌هایی نظیر روکش چرمی، صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای، شش اسپیکر، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و امکانات ایمنی اضافه به لیست امکانات موجود در این خودرو اضافه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان