استاندار خراسان رضوی:

دستگاه قضایی باید موانع پیش روی طرح‌های توسعه‌ای را بردارد

رزم حسینی گفت: دستگاه قضایی باید موانع پیش روی طرح‌های توسعه‌ای را برای دریافت مجوز از میان بردارد.

دستگاه قضایی باید موانع پیش روی طرح‌های توسعه‌ای را بردارد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: بخش زیادی از ثروت کشور در دست بخش خصوصی است که اگر این سرمایه‌ها را به سمت اشتغال ببریم موفق می‌شویم.

وی افزود: ما اگر بخواهیم کار کنیم باید از دعوا‌های جناحی دور باشیم و برای توسعه استان‌ها کار کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: اقتصاد استان خراسان رضوی 8 درصد افزایش پیدا کرده است و ما کارآفرینان را مجاهد اقتصادی می‌دانیم.

رزم حسینی بیان کرد: ما استان خراسان رضوی را به 12 منطقه اقتصادی تقسیم کردیم.

وی افزود: افتخار نیست که ما سالیانه 60 میلیارد تومان به مردم یارانه پرداخت کنیم که هیچ اثری در زندگی آن‌ها هم ندارد و درست نیست که پول بی جهت بین مردم توزیع شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هر جا اقتصاد رشد یافته، شاخص‌های فرهنگی بهبود پیدا کرده و آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته است، به عنوان مثال توسعه اقتصادی در منطقه قلعه گنج انجام شد و نرخ بیکاری در این منطقه به شدت کاهش پیدا کرد و نهضت گام دوم انقلاب به همین معنی است.

زرم حسینی گفت: ارائه وام‌های خود اشتغالی یکی از راه‌های توسعه اقتصادی است و باید به افرادی تعلق گیرد که توانایی دارند و این کار نیاز به زمان دارد.

وی افزود: امروز دستگاه قضایی باید بگوید که چرا دریافت یک مجوز و یا اجرای یک طرح توسعه ای یک یا چند سال طول می‌کشد و باید موانع را بردارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: 128 هزار قرارداد توسعه‌ای در استان خراسان رضوی امضا شده است و دولت هم باید کار توسعه کشور را به دست کارآفرین‌ها بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر