دیدار استاندار سمنان با خانواده دو شهید مهدیشهری و سرخه ای

ایسنا/سمنان استاندار سمنان همزمان با پنجمین‌روز از ایام الله دهه مبارک فجر با خانواده شهید والامقام محمد صادق یوسفیان از شهدای مهدیشهری دیدار کرد.

دیدار استاندار سمنان با خانواده دو شهید مهدیشهری و سرخه ای

علیرضا آشناگر در پنجمین‌روز از ایام الله دهه مبارک فجر به شهرستان مهدیشهر سفر کرده در ابتدای حضور در این شهرستان و در دیدار با خانواده شهید محمد صادق یوسفیان اظهار کرد: شهدا عارفان کاملی بودند که ما به گرد پای آنان نیز نمی‌رسیم.

استاندار سمنان که خاطرنشان کرد: باید به پدران و مادران شهدا که چنین فرزندان رشید و بزرگی را در دامن پر مهر خود تربیت کرده‌اند، تبریک گفت .

استاندار سمنان در این دیدار با تمجید از جایگاه رفیع شهدای والامقام گفت: شهدا عارفان کاملی بودند که ما به گرد پای آنان نیز نمی‌رسیم و خوشا به سعادت خانواده شهدا که چنین افتخاری نصیب‌شان شده است.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده شهید یوسفیان گفت ؛ بحمدلله دیگر فرزندان این خانواده نیز از فرزندان اهل علم و باارزش جامعه می باشند.

به گزارش ایسنا- محمد صادق یوسفیان در اسفند ماه 1348 در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد و در اسفند ماه سال1368 در عملیات بدر در شرق دجله بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل امد.

استاندار سمنان همچنین صبح امروز در سفر به سرخه با خانواده شهید علی اصغر دلاک از شهدای شهرستان سرخه دیدار کرد.

دیدار استاندار با خانواده شهید یوسفیان از شهدای مهدیشهر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر