مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید؛

شرکت‌های تولیدی در شهرستان‌ها نیاز به حمایت بیشتر هستند

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدرضا رستمی مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید در این گفت‌وگو به انگیزه و تعصب خود نسبت به فعالیت تولیدی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا نسبت به شغل و فعالیتم تعصب بالایی داشتم و توانستم با تلاش و همت، مجموعه را توسعه داده و هم‌اکنون با تعداد 800 پرسنل به کار خود ادامه می‌دهیم.

رستمی، شرکت مارال صنعت جاوید را اینگونه معرفی می‌کند: ایـن شـرکت بـا داشـتن سـابقه‌ای بیـش از ربع قـرن در امر سـاخت و تولیـد انـواع تریلـر مطابـق بـا اسـتانداردهای روز جهـان توانسـته بـه یکـی از بزرگتریـن و معتبرتریـن برندهـای تولیـدکننـده تریلر در کشـور و منطقـه تبدیـل شـود و با بـه کاربـردن طراحـی مـدرن روز دنیا، اسـتفاده از ماشـین آلات و تکنولـوژی پیشـرفته کشـورهای اروپایـی، بـا به‌کارگیری پرسـنل متخصـص و مجـرب و نیـز اسـتفاده از مـواد اولیـه برتـر اروپایی، توانسـته اسـت محصولاتـی تولیـد کند کـه کیفیـت آنهـا توسـط مراکـز تحقیقاتـی مرجـع ایرانـی و اروپایـی بـه تأییـد رسـیده اسـت.

مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید در ادامه به معرفی محصولات شرکت خود پرداخت و اظهار داشت: تریلرهای چادری سه محور مارال، تریلرهای بونکر حمل سیمان سه محور مارال، تریلرهای تانکر حمل گاز مایع سه محور مارال، تریلرهای کمرشکن مارال و تریلرهای کانتینر بر سه محور مارال ازجمله محصولات تولیدی ما هستند که در داخل و خارج کشور استفاده می‌شود.

این کارآفرین پس از اشاره به اینکه تحریم‌ها و تورم باعث شده اغلب شرکت‌ها با مشکل سرمایه در گردش مواجه شوند گفت: در این شرایط بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند نقش‌آفرینی و از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت کنند.

این فعال عرصه اقتصاد و تولید کشور با بیان اینکه از سال‌های دور مشتری بانک تجارت بوده و همچنان در حال تعامل و ارتباط با این بانک است افزود: بانک تجارت از ما حمایت‌های خوبی در زمینه تسهیلات و گشایش اعتبارات داشته است و امیدواریم این همکاری در آینده بهتر از قبل شود.

وی افزود: متاسفانه به شهرستان‌ها کمتر توجه می‌شود و شاید اگر ما این مجموعه را با همین امکانات و پرسنل در تهران یا شهر بزرگتری تاسیس می‌کردیم با توجه و حمایت‌های بیشتری مواجه می‌شدیم.

رستمی گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، ما نه‌تنها کار خودمان را متوقف نکردیم بلکه با افزایش تولید و جذب نیرو و همچنین صادرات به کشورهای عربی و آسیای میانه تلاش کردیم مجموعه‌ای مفید و ارزآور باشیم. بنابراین از بانک‌ها و به صورت خاص از مسئولان بانک تجارت انتظار داریم از ما حمایت بیشتری داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان