نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛

درماندگی مدارس در پرداخت پول آب و برق

موسوی زاده گفت: زمانی که سرانه مدارس پرداخت نشود، آن‌ها نمی‌توانند پول آب، برق و گاز خود را پرداخت کنند و بدهکار می‌شوند.

درماندگی مدارس در پرداخت پول آب و برق

درماندگی مدارس در پرداخت پول آب و برق

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن موسوی زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: امروز در بیشتر شهر‌ها شاهد هستیم که متأسفانه سرانه مدارس در بازه زمانی 7 تا 8 سال پرداخت نشده است و این موضوع مشکلات جدی را برای سیستم آموزشی شهر‌ها رقم زده است.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها افزود: زمانی که سرانه مدارس پرداخت نشود، آن‌ها نمی‌توانند پول آب، برق و گاز خود را پرداخت کنند و در بیشتر حوزه‌ها مدارس یک نهاد بدهکار هستند.

او تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهر‌ها پایین بودن سرانه‌های آموزشی است و من در اینجا می‌خواهم به موضوع سرایداران مدارس اشاره کنم که وضعیت آن‌ها نیاز به رسیدگی دارد.

موسوی زاده ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش باید به منظور رسیدگی به وضعیت سرایداران مدارس شرایط زندگی آن‌ها را مورد توجه قرار دهد و برای آن‌ها بسته‌های تشویقی در نظر بگیرد، زیرا ما سرایدارانی داریم که در کنار خدمت‌رسانی به مدارس تحصیل نیز می‌کنند و نیاز به حمایت دارند.

او در پیشنهاد خود برای حل مشکلات مالی مدارس شهر‌های کشور گفت: برای حل مشکل مالی شهر‌ها نیاز به عملکرد فعالانه‌تر معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش داریم و باید به این امر از سوی نهاد حاکمیتی توجه ویژه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان