بیت کوین را قانونی استخراج کنید

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز از افزایش قیمت برق در سال آینده خبر داد و گفت: ولی هنوز میزان افزایش مشخص نشده و پس از تصویب، شاهد اعمال آن در سال آینده خواهیم بود.

بیت کوین را قانونی استخراج کنید

بهنام بیات در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان کشف و از مرحله مصرف خارج شده است.

وی توضیح داد: طی این مدت 160 انشعاب که از تعرفه کشاورزی و صنعتی برای استخراج ارز دیجیتالی استفاده می‌کردند، جمع آوری شد.

وی با اشاره به میزان مصرف برق توسط این دستگاه‌ها ادامه داد: هر یک از این دستگاه‌ها پنج کیلووات یعنی به اندازه مصرف یک خانوار برق مصرف می‌کند.

وی با اشاره به قوانین فعالیت ماینرها در ایران افزود: برای بهره‌برداری از مزارع استخراج رمز ارز، فعالان ماینینگ باید نسبت به دریافت مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی تلقی می‌شود.

این مسئول توضیح داد: در حال حاضر  فرودگاه پیام و چند واحد در شهرک‌های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای مصرف برق ندارند.

بیات در ادامه با اشاره به وضعیت مصرف برق توسط  مشترکین البرزی ادامه داد: مصرف برق 25 درصد مشترکین استان بیش از الگوی استاندارد است و به دنبال فرهنگسازی از طریق رسانه و ... هستیم تا بتوانیم مصرف این مشترکان را به وضعیت نرمال بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز تصریح کرد: امسال 13 درصد از مشترکین خوش مصرف استان شامل تخفیف در پرداخن هزینه برق مصرفی خود شده اند که همین امر انگیزه آنها را برای مصرف بهینه تر افزایش می‌دهد.

بیات در پاسخ به اینکه آیا بهای برق مصرفی در سال آینده افزایش می‌یابد یا خیر، گفت: بله ولی هنوز میزان افزایش مشخص نشده و پس از تصویب، شاهد اعمال آن در سال آینده خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان