هفته بیست و سوم لیگ دسته اول

مس رفسنجان روی دور موفقیت/ دومین شکست برای گل‌ریحان

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال درحالی به پایان رسید که مس رفسنجان پیروز شد، گل ریحان شکست خورد و نود به تساوی رضایت داد.

مس رفسنجان روی دور موفقیت/ دومین شکست برای گل‌ریحان

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (شنبه) به پایان رسید و در مهم‌ترین این بازی‌ها داماش گیلان در بازی خانگی مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید، قشقایی شیراز  برابر نود ارومیه مساوی کرد و مس رفسنجان در خانه شهرداری تبریز برابر این تیم به پیروزی رسید .

داماش گیلان 2- یک گل ریحان البرز
شاگردان نصرتی پس از تساوی بدون گل هفته گذشته برابر رایکا بابل، این هفته به مصاف داماش رده نهمی رفت و در ادامه روند ناامید کننده خود، با نتیجه 2 بر یک برابر رقیب خود شکست خورد. با این شکست، گل ریحان 39 امتیازی ماند، یک پله در جدول سقوط کرد و اختلافش با صدرنشین به 7 امتیاز رسید. این دومین شکست شاگردان نصرتی در این فصل است.

قشقایی شیراز صفر- صفر نود ارومیه
نود که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری به حساب می‌آید، این هفته برابر قشقایی شیراز قرار گرفت و با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رضایت داد. نود با این تساوی 39 امتیازی شد.

شهرداری تبریز صفر - 3 مس رفسنجان
صدرنشین این رقابت‌ها که هفته گذشته را برابر سرخپوشان پاکدشت به تساوی رضایت دادند، امروز مقابل شهرداری تبریز به میدان رفتند و با سه گل برابر رقیب به پیروزی رسیدند. مس با این پیروزی 46 امتیازی شده و با قدرت در صدر ماند.

دیگر نتایج رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:
آرمان گهر 4- صفر فجر سپاسی
ملوان صفر - صفر مس کرمان
سرخپوشان پاکدشت 2- یک بادران تهران
رایکا بابل صفر- یک خوشه طلایی ساوه
(خوشه طلایی با این نتیجه به رده دوم صعود کرد)
آلومینیوم اراک صفر - صفر سپیدرود رشت
نیروی زمینی صفر - یک استقلال خوزستان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان