مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی خبر داد؛

پرداخت صد درصد مطالبات وزارت بهداشت از تأمین اجتماعی ظرف دو هفته آینده

سالاری از پرداخت صد در صد مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی ظرف دو هفته آینده خبر داد.

پرداخت صد درصد مطالبات وزارت بهداشت از تأمین اجتماعی ظرف دو هفته آینده

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی صبح امروز و در جریان مراسم افتتاح شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه تهران، از دریافت 5 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با این اقدام طی روز‌های آینده بدهی سازمان به وزارت بهداشت بابت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی طرف قرارداد با سازمان برای اولین بار به طور کامل تسویه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از ابلاغ اخیر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌های شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تخصیص 5 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه بابت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، دیروز به خزانه داری کل کشور ابلاغ گردید.

وی با قدردانی از حمایت‌های شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت پیگیری و همکاری برای ارائه اسناد خزانه خاطر نشان کرد: بنا به تاکید رئیس‌جمهور محترم، با پرداخت اسناد خزانه مذکور به ارزش خالص صدور 3 هزار و 150 میلیارد تومان به وزارت بهداشت به‌علاوه وجوه نقدی تأمین شده از منابع سازمان، صد در صد مطالبات مراکز درمانی دولتی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در هفته آینده پرداخت می‌شود.

سالاری تسویه کامل بدهی‌های این سازمان به وزارت بهداشت را گامی جدی در راستای ارتقای اعتبار دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی دانست و افزود: ایفای تعهدات سازمان باعث دلگرمی بیشتر ارائه کنندگان خدمات و حفظ کرامت و منزلت بیمه شدگان می‌شود و نیز با پرداخت‌های به‌موقع، نظارت سازمان بر مراکز درمانی نیز تقویت خواهد شد.

سالاری دریافت به موقع مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از نهاد‌ها و کارفرمایان را موجب ایفای به موقع تعهدات در قبال مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: این سازمان10 تا 15 برابر بدهی به مراکز درمانی از کارفرمایان کوچک و بزرگ طلب دارد و اگر یک دهم مطالبات را دریافت کنیم، می‌توانیم تسویه کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی خصوصی و غیردولتی نیز برنامه ریزی صورت گرفته است، گفت: تا یک ماه آینده مطالبات یاد شده تا پایان شهریور تسویه و تا پایان آذر 98 تعیین تکلیف می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان