ماهان شبکه ایرانیان

افشای نخستین تصویر منتسب به نسخه اکتیو گلکسی اس ۸

امروز تصویری در وبسایت کنسرسیوم انرژی بی سیم (WPC) منتشر شده که ممکن است برای نخستین بار نسخه اکتیو گلکسی اس ۸ را در معرض دید علاقه مندان قرار داده باشد.

افشای نخستین تصویر منتسب به نسخه اکتیو گلکسی اس 8

امروز تصویری در وبسایت کنسرسیوم انرژی بی سیم (WPC) منتشر شده که ممکن است برای نخستین بار نسخه اکتیو گلکسی اس 8 را در معرض دید علاقه مندان قرار داده باشد.

تلفن همراه مورد اشاره که با شماره مدل SM-G892 در وبسایت مذکور قرار گرفته، از نظر ظاهری همانند گلکسی اس 8 بوده که نمایشگر آن تخت شده است. همچنین علاوه بر آن می توان مشاهده کرد که بدنه نسخه اکتیو زمخت تر بوده و ظرافت نسخه معمولی را ندارد و همانطور که می دانید دلیل آن به مقاومت بیشترش در برابر ضربات باز می گردد. از همین رو احتمال می رود گلکسی اس 8 اکتیو از استاندارد نظامی MIL-STD-810G هم بهره ببرد.

نسخه اکتیو از نظر ظاهری همانند گلکسی اس 8 اما با نمایشگر تخت و بدنه زمخت تر است

از منظر مشخصات سخت افزاری هنوز اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما چنانچه سامسونگ طبق روال سال های گذشته عمل کند، انتظار می رود گلکسی اس 8 اکتیو از پردازنده اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.8 اینچی AMOLED، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار باشد. همچنین امیدوار هستیم کمپانی کره ای باتری 3500 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در گلکسی اس 8 پلاس را برای آن لحاظ کند.

گفتنی است انتظار می رود مطابق معمول گلکسی اس 8 اکتیو به صورت انحصاری توسط اوپراتور AT&T عرضه شود و از همین رو می توان حدس زد در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان