حمایت سرمربی کره‌جنوبی از ستاره تاتنهام

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به حمایت از مهاجم سرشناس تاتنهام پرداخت که در کشورش انتقادهای زیادی او می‌شود.

حمایت سرمربی کره‌جنوبی از ستاره تاتنهام

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت کوره، سون هیونگ مین فصل رویایی را با تاتنهام پشت‌سر گذاشت و توانست با پیراهن این تیم 21 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر برساند تا جزو بهترین‌های فصل تیمش باشد.

با وجود اینکه این بازیکن کره‌ای در تاتنهام بسیار خوب بازی می‌کند، در تیم‌ ‌ملی کشورش با انتقادهای زیادی مواجه شده است. همین مساله موجب شده است تا اولی اشتیلیکه به حمایت از او بپردازد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی گفت‌: نباید فراموش کرد که هیونگ مین در تاتنهام با بازیکنان بزرگی مثل دلی الی و هری کین بازی می‌کند. طبیعی است که در کنار این بازیکنان کیفیت او هم بالا برود. نباید در تیم‌ ‌ملی انتظارات زیادی از سون داشته باشیم. باید اجازه بدهیم او بدون فشار برابر قطر بازی کند.

اشتیلیکه در پایان سخنان خود درباره دیدار حساس برابر قطر گفت‌:  هرچند تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد اما هیچ بازی آسانی وجود ندارد. قطری‌ها در خانه تیم خطرناکی هستند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی با چهار امتیاز اختلاف نسبت به ایران در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد. دو دیدار آینده این تیم نیز در خارج از خانه و برابر قطر و ازبکستان خواهد بود که هر دو دیدار برای شاگردان اشتیلیکه بسیار حیاتی است. دیدار پایانی کره جنوبی هم در خانه و برابر ایران خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر