آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم گرفتار در برف و کولاک در ۱۹ استان

خبرگزاری فارس: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم در برف و کولاک از 19 بهمن تا عصر امروز، اظهار داشت: 19 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین،کردستان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گلستان،گیلان، لرستان، مازندران و همدان تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

وی از امداد رسانی به 119 محور کوهستانی و 16 هزار و 845 نفر خبر داد و گفت: 87 نفر به مناطق امن و 21 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات از اسکان اضطراری 4316 نفر خبر داد و افزود: 699 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: 203 تیم در قالب 1016 نفر کار امداد رسانی در استان های یاد شده را انجام داده اند؛ ضمن اینکه امدادرسانی در اردبیل،گیلان، قزوین، زنجان و مازندران ادامه دارد.

 

فوت سه نفر بر اثر ریزش بهمن/ احتمال مفقودی 5 تن دیگر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت سه نفر بر اثر بارش برف و ریزش بهمن خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره آخرین جزئیات ریزش بهمن ناشی از بارش برف در استان گیلان گفت: بر اثر ریزش و برودت هوا سه تن جان خود را از دست دادند.

به گفته خالدی، یک نفر در شهرستان رودبار، دو فرد در شهر رشت جان خود را از دست داده‌اند. احتمال مفقودی 5 نفر دیگر نیز وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان