اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تداوم خاموشی‌ها در گیلان/ حضور وزیر نیرو در استان ضروری است

به گزارش اقتصادآنلاین، بارش شدید برف که از دو شب گذشته در استان گیلان آغاز شد، سبب بروز مشکلات گسترده در حوزه برق و آب برای مشترکین این استان شده است.

همچنین اخیرا سخنگوی سازمان اورژانس ایران از مرگ هفت نفر و مصدومیت 78 نفر دیگر در پی ریزش بهمن و حوادث ناشی از بارش برف در استان گیلان خبر داد. .

خالدی درباره آمار جان‌باختگان ناشی از ریزش بهمن و برف در استان گیلان گفت: بر اثر برف و‌ ریزش بهمن در استان گیلان تا این لحظه هفت نفر جان باختند که از این تعداد پنج نفر بر اثر ریزش بهمن در رودبار و دو نفر  بر اثر سقوط از ارتفاع و ریزش سقف در رشت جان خود را از دست داده‌اند.

از سویی دیگر مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی، قطع برق را اساسی‌ترین مشکل شرق گیلان عنوان کرد و گفت: مدیران کل برق استان توانایی رفع این مشکل را ندارند لذا می‌طلبد وزیر نیرو شخصا در استان حاضر شده و نسبت به رفع قطعی برق اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه از دو هفته قبل بارش چنین برفی پیش‌بینی شده بود، تصریح کرد: متاسفانه مجموعه مدیریت بحران استان در این خصوص بسیار ضعیف عمل کرده البته از اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر می‌کنم اما باید تمهیدات بهتر و بیشتری برای مقابله با این بارش از قبل پیش‌بینی شده، اندیشیده می‌شد.

لاهوتی با تاکید بر اینکه وضعیت استان و شرق گیلان اصلا مناسب نیست، خاطرنشان کرد: دکل‌های آسیب‌دیده برق هنوز تعمیر نشده و این در حال است که زندگی مردم به برق وابسته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان