مدیر کل نام نویسی سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد؛

نسخ دفترچه قبلی در هنگام تعویض از درجه اعتبار ساقط می شود

کریمی گفت:تدابیری اتخاذ شده که در هنگام تعویض دفترچه، نسخ دفترچه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شود.

نسخ دفترچه قبلی در هنگام تعویض از درجه اعتبار ساقط می شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بهروز کریمی مدیر کل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: به منظور صیانت از منابع سازمان،پیشگیری از تضییع حقوق ذینفعان و ممانعت از سوء استفاده های احتمالی، در زمان تعویض دفترچه درمانی، نسخه های موجود در دفترجه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شوند.

کریمی گفت: از آنجا که ممکن است نسخ خام دفترچه های تعویضی، مفقودی و یا سرقتی، مورد سوء استفاده توسط افراد سودجو قرار گیرد و از این طریق خسارات قابل توجهی به این سازمان ، بیمه شده ها و افراد ذینفع وارد شود، در هنگام تعویض دفترچه، نسخ دفترچه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شود.

وی بیان کرد: با اجرای این مکانیسم ممکن است در مواردی نسخه های دارو، آزمایش و... که هنوز توسط مراکز مربوطه مورد استفاده قرار نگرفته اند نیز ابطال و مشکلاتی برای مخاطبان ایجاد شود، از این رو به منظور به حداقل رساندن تبعات مکانیسم یادشده برای مخاطبان، کاربران سیستم خدمات متمرکز دفترچه درمانی در شعب و کارگزاری ها قبل از تعویض دفترچه در صورت مشاهده نسخ استفاده نشده موضوع را به بیمه شده اطلاع می دهند.

مدیر کل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی همچنین از بیمه شدگان خواست حتی المقدور پس از اتمام تمامی برگ های دفترچه و بهره برداری از آنها در مراکزی از قبیل داروخانه ها، آزمایشگاه ها و ... اقدام به تعویض دفترچه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان