یزد، یادگار تاریخ عیدی پژوهشگر یزدی به علاقمندان تاریخ

ایسنا/یزد محقق و پژوهشگر یزدی از چاپ و انتشار جلد دوم کتاب «یزد، یادگار تاریخ» تا نوروز ۹۹ خبر داد.

یزد، یادگار تاریخ عیدی پژوهشگر یزدی به علاقمندان تاریخ

«حسین مسرت» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از چاپ جلد دوم «یزد، یادگار تاریخ» خبر داد و اظهار کرد: جلد اول این کتاب به علت تقاضای بالا در طول یک سال به فروش رفت و همین عامل انگیزه‌ای شد تا از سال 96 شروع به گردآوری مقالات کرده و مجلات مختلفی که نیازمند ویرایش و بروز شدن اطلاعات بودند را در قالب جلد دوم کتاب «یزد، یادگار تاریخ» به چاپ برسانم.

وی افزود: جلد دوم این کتاب با شمارگان 1000 نسخه در حدود 700 صفحه با 24 صفحه رنگی از تصاویر یزد و با ویراستاری «پیام شمس الدینی» نویسنده یزدی زیر چاپ رفته است.

مسرت با بیان این که جلد اول کتاب «یزد، یادگار تاریخ» در سال 76 چاپ شده است، گفت:  ویرایش دوم این کتاب نیز در سال 95 با فاصله زمانی 20 سال ویرایش و چاپ شد و در عرض یک سال به فروش رفت و علاوه بر این تقاضای بالا، مطالب پراکنده به صورت مصاحبه‌ها و مقالات نیز  زمینه‌ساز گردآوری و نوشتن جلد دوم این کتاب شد.

این پژوهشگر یزدی در رابطه با جلد دوم «یزد، یادگار تاریخ»، تصریح کرد: این کتاب دارای بخش‌های مختلفی شامل رجال، نقد کتاب، کتب کهن، معماری و گردشگری است که از نظر حجم  100 صفحه از جلد اول بیشتر و 130 مقاله را در بر دارد و امیدواریم تا قبل از نوروز 99 برای یزدی‌ها و علاقمندان به تاریخ یزد آماده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان