در رویداد دانش‌بنیان صنعت نفت اعلام شد

معرفی ۸۹۰ نیاز فناورانه حوزه نفت/عرضه محصولات از سوی ۲۵۰ شرکت

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور ۶۵۷ شرکت دانش‌بنیان و ۱۷۵ شرکت فناور در رویداد دانش‌بنیان صنعت نفت خبر داد و گفت: در این رویداد ۸۹۰ نیاز فناورانه این حوزه ارائه می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به تامین آنها اقدام کنند.

معرفی 890 نیاز فناورانه حوزه نفت/عرضه محصولات از سوی 250 شرکت

به گزارش ایسنا، دکتر سیاوش ملکی‌فر امروز در آیین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه، تامین منابع مالی و تجاری‌سازی تولیدات صنایع را از وظایف این صندوق دانست و اظهار کرد: همچنین صندوق مولود شرکت‌های دانش‌بنیان است که برای حمایت از آنها تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه ارائه می‌دهد تا بتواند زمینه را برای هم‌افزایی شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: این صندوق در شرایط تحریم، نوسانات نرخ ارز و چالش‌های مختلف صنعت، توانسته با ارائه تسهیلات به آنها کمک کند تا بستر را برای اشتغال‌زایی فراهم کند.

وی ارائه تسهیلات لیزینگ در سقف 70 تا80 درصد مبلغ خرید از دانش‌بنیان‌ها را از خدمات حمایتی صندوق‌ نوآوری و شکوفایی ذکر کرد و افزود: علاوه بر آن ما تلاش داریم تا با افزایش ظرفیت تولید، ارائه انواع ضمانت‌نامه‌ها و استانداردهای مختلف محصولات شرکت های دانش‌بنیان را روانه بازار کنیم.

ملکی‌فر ادامه داد: در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت قرار است سه کارگاه آموزشی در حوزه حفاظت از مالکیت فکری برگزار شود. در این رویداد هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 675 شرکت دانش‌بنیان و 175 شرکت فناور و 165 شرکت از سایر نهادها شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این رویداد 890 نیاز فناورانه احصا شده است که در قالب 40 نشست به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی یادآور شد: همچنین در حاشیه این رویداد، 250 شرکت دستاوردهای خود را در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان