ذوالنوری: مجلس یازدهم دولت را به ریل اصلی باز‌می‌گرداند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات 2 اسفند گفت: این انتخابات حماسه‌ای دیگری از سوی ملت بزرگ ایران خواهد بود چرا که قطعا عظمت و حماسه‌ای بزرگ رقم خواهند زد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرشور خواهد بود چرا که آن‌ها سرنوشت خود را در سال‌های آتی رقم خواهند زد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نمایندگانی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری شرایط وکالت مردم را داشته باشند به بهارستان بروند و افرادی مؤمن، انقلابی، دشمن‌شناس و شجاع و پرکار، متخصص، دلسوز، خداترس باشند قطعاً می‌توانیم آینده روشنی برای کشورمان رقم بزنیم.

** مجلس یازدهم متفاوت از مجالس گذشته

ذوالنوری گفت: باید مجلسی متفاوت با گذشته تشکیل شود و کیفیت مجلس یازدهم با مجالس قبلی باید بسیار مشهود باشد.

وی با بیان اینکه مجلس نقش اساسی برای حل مشکلات کشور دارد، خاطرنشان کرد: تشکیل مجلسی آزاده، پرکار و خوب می‌تواند در ریل‌گذاری حرکت دولت نظارت بر قوه مجریه حل بسیاری از مشکلات و وضع قوانین کارآمد و مفید کمک خواهد کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با بصیرت آگاهی لازم باید به نمایندگانی که آگاهی لازم را داشته و با شناخت مناسب از مشکلات کشور بتوانند راه‌حل ارائه دهند را وارد بهارستان کنند.

** عدم شفافیت یکی از ریشه‌های فساد

ذوالنوری گفت: نماینده آزاد و کارآمد می‌تواند بر قوانین وضع شده نظارت کرده و اجازه ندهد دولت از ریل و مدار اصلی کشور خارج شود. ضمن اینکه در دفاع از حقوق مردم هم با هیچکس مماشاتی نخواهد کرد.

وی افزود: رفع مشکلات معیشتی و بیکاری بخش مهمی از وظایف نمایندگان مجلس بعدی است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ریشه‌های فاسد کشور ناشی از عدم شفافیت در نظام اقتصادی، دولت و مجلس است.

ذوالنوری ادامه داد: وقتی مردم در حال رأی‌دهی به نمایندگان خود هستند باید یکی از مطالبات اصلی آنان از نامزد‌ها و سؤالات‌شان در میتینگ‌های تبلیغاتی شفاف‌سازی و رأی به طرح‌های شفافیت‌زا است.

** مطالبه مردم از نماینده شفافیت حداکثری

وی افزود: اگر ما سیستم‌های اداری و اقتصادی کشورمان را شفاف کنیم بسیاری از فساد‌های موجود در کشور برطرف خواهد شد و اگر شفاف‌سازی انجام نشود کار‌ها پیش نخواهد رفت ضمن اینکه اگر مردم ندانند که نماینده آن‌ها در مجلس چه کرده و از چه طرح‌ها و لوایحی حمایت کرده است نمی‌توانند از آن‌ها سؤال کرده و پاسخ بخواهند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی رفتار، عملکرد و مسائل مالی و رأی نمایندگان و حضور و عدم حضور آنان در مجلس از موضوعاتی است که مردم باید در برنامه‌های انتخاباتی طلب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان