قبل و بعد صبا راد و غذاهای خوشمزه مجری تحریمی تلویزیون

صبا راد و زهرا خاتمی راد از مجریان تلویزیون، چندی پیش خداحافظی خود را از رسانه ملی اعلام کردند. صبا راد، مجری، گوینده،‌ نویسنده و تهیه کننده رسانه ملی بود. او در استودیو پادان نیز فعالیت داشت و بعضی وی را یکی از بانوان مجری توانمند سیما می دانند.

قبل و بعد صبا راد و غذاهای خوشمزه مجری تحریمی تلویزیون

صبا راد و زهرا خاتمی راد از مجریان تلویزیون، چندی پیش خداحافظی خود را از رسانه ملی اعلام کردند. صبا راد، مجری، گوینده،‌ نویسنده و تهیه کننده رسانه ملی بود. او در استودیو پادان نیز فعالیت داشت و بعضی وی را یکی از بانوان مجری توانمند سیما می دانند.

بانوی 40 ساله قصه ما، همسر مانی رهنما بوده و فرزندی به نام پارسا دارد. کنسرت مشترک مانی رهنما و بوسه بر پیشانی صبا راد، ماجراهای مانی و صبا را در سال های اخیر، برای مخاطبانشان جذاب کرده است. همسر صبا راد، مانی رهنما، خواننده پاپ، متولد تیر ماه سال 1350 است. 9 سال از همسرش بزرگ تر است.

صبا راد پیش از ازدواج با مانی رهنما، همسر مرتضی علی آبادی بود که مثل طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی، مدتی اینستاگرام ایرانیان را به خود مشغول کرده بود. بسیاری صبا راد از از نیمه دوم دهه هفتاد شمسی می شناسند.

کار در رادیو و بعد حضور در برنامه خانوادگی به خانه بر می گردیم شبکه تهران که هم چنان یکی از برنامه های پربیننده عصرگاهی تلویزیونی برای تهرانی ها محسوب می شود.

صبا راد ظرف 3 سال اخیر، بیش از 230 پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و 313 هزار دنبال کننده دارد. او بیش از 150 صفحه را نیز دنبال می کند و در تلگرام نیز برای کارهای تبلیغاتی خود، حضور فعالی دارد.

وی خودرا یک زن عاشق زندگی معرفی می کند. صفحه اینستاگرامی صبا راد مدتی است که موفق به دریافت تیک آبی از اینستاگرام شده است. او یک آشپز فعال بوده و دستور پخت انواع و اقسام غذا و مربا و شیرینی و کیک را نیز در اینستاگرام پربیننده اش به اشتراک گذاشته است. استوری هایش، اکثرا غذایی است.

او در اینستاگرامش از هر دری مثل دیگر سلبریتی ها سخن می گوید. از هنر و سیاست تا اقتصاد و فرهنگ و آشپزی و گردشگری و روایت های خودمانی از بازدیدها و سلفی هایش در طول هفته و ماه. البته فعالیت های اینستاگرامی صبا راد پس از جدایی از صدا و سیما و تحریم تلویزیون بیشتر شده است.

ویدیوهای تبلیغاتی که اخیرا صبا راد در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، به دلیل آرایش متفاوت با آن‌چه که مخاطبانش در قاب تلویزیون شاهد بودند، بازتاب های در شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است که به مرور شماری از آن ها می پردازیم. از تبلیغات لمینیت دندان که در سال 98 در صدر قصور دندانپزشکان بوده تا پستی درباره مادر یعقوب لیث صفار!

صبا راد

تصویر یکی از ویدیوهای اخیر صبا راد که وی به معرفی دندانپزشک خودش و مانی پرداخته و آرایش او در این ویدیو، با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبانش همراه شده است

روایت صبا راد از 21 سال اجرا در صدا وسیما با تراژدی دندان های لمینیت شده!

پستی با 21 هزار لایک درباره مادر بعقوب لیث صفار و دوران دانشگاه

صبا راد

روایت دی ماهی صبا راد درباره روزهای پس از تحریم تلویزیون

توضیحات صبا راد درباره دست پخت زمستانی اش به نام: خورشت خوشمزه بیج بیج یا بیژ بیژ

دستور پخت چیز کیک

داستان نهار ساده با نون کماج

روایت صبا راد درباره پخت پیراشکی گوشت

روایتی از هنرهای صبا راد پیش از ترک تلویزیون

فودبلاگرها، فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها، از محبوب ترین کسب و کارها در اینستاگرام هستند و برای فریلنسرها، گزینه‌های جذابی برای درآمد زایی خواهد بود.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان