مشاور شهردار منطقه ۲۲ در جمع خبرنگاران:

تحول الگوی خانواده ایرانی نسبت به ۵۰ سال گذشته

بدیعی با بیان اینکه خانواده ایرانی نسبت به ۵۰ سال گذشته تحول یافته است، گفت: بالارفتن سواد و استقلال اقتصادی زنان منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به مردان شده است.

تحول الگوی خانواده ایرانی نسبت به 50 سال گذشته

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی بدیعی مشاور شهردار منطقه 22 تهران در حوزه معماری در نشست تخصصی زنان و معماری شهری در جمع خبرنگاران گفت: شناخت مشکلات و چالش‌های شهر در حوزه‌های مختلف در این نشست تخصصی بررسی شد و درباره موضوع حضور زنان در عرصه‌های مختلف بحث کردیم.

او با بیان اینکه عرصه‌های عمومی مالکیت شخصی ندارند، افزود: اگر می‌خواهیم واژه عمومی معنا شود باید زمینه حضور عموم مردم به ویژه زنان فراهم شود و اینجا منظور حضور همه مردم اعم از فقیر از نظر مالی و یا جسمی است.

بدیعی گفت: اگر سالمندان هم بتوانند مانند جوانان از همه فضا‌های شهری خود بهره‌مند شوند، یعنی ما شهر را برای همه مردم مناسب سازی کرده ایم.

مشاور شهردار منطقه 22 تهران با بیان اینکه الگوی خانواده نسبت به 50 سال گذشته تحول پیدا کرده است،  تصریح کرد: بالارفتن سواد، استقلال اقتصادی و امکان انتخاب برای زنان منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به مردان شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان