تیگو ۵، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو 5 خودرویی است که در تمام نقاط ایران محبوب شد. طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار اتاق جادار و ابعاد بزرگ یکی از ویژگی های مشتری پسند آن است، اتاق سنگین این خودرو حس ایمنی و استحکام بالا را به سرنشینان می‌دهد و آزمایش تست تصادف آن در چین و موسسه  معتبر IDIADA اسپانیا حکایت از یک خودروی مستحکم دارد که در نهایت 5 امتیاز کامل ایمنی را کسب کرده است.

شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی‌های گسترده در کل کشور، حتی شهرهای کوچک  خیال دارندگان خود را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده کرده است، از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط فعلی و تحویل فوری محصول در کنار شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می‌آورد.

پیشرانه 2 لیتری تیگو 5 برای ایرانیان کاملا آشنا هست و در طول این سالها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی آزمایش دوام خود را نشان داد  و در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو5 نصب شد.

از سوی دیگر امکانات ایمنی این خودرو مانند ایربگهای جانبی، در کنار سیستم پایداری الکتریکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی و کمکی ترمز ای بی اس،  میتوان اشاره کرد، اما با ورود به تیگو5 اولین چیزی که جلب توجه می‌کند مانیتور 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنطیمات خودرو از روی این صفحه انجام می‌شود.

سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، گرمکن آینه های جانبی، باز و بست شدن برقی آینه های جانبی، دوربین داینامیک عقب خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها  مجموعه ایی مناسب از امکانات رفاهی را برای این خودرو به وجود آورده است، از سوی دیگر فضای اتاق  مناسب و دلباز، صندلی‌های مناسب و فضای حمل بار بزرگ و جادار، از تیگو5 یک شاسی بلند  مطلوب خانوادگی را می‌سازد.

5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان، اطمینان شما را به لحاظ کیفیت و خدمات  مناسب جلب میسازد .

میتوان گفت تیگو 5 یک  کراس اوور مناسب با طراحی کلاسیک و خانوادگی است که با سلیقه و نیاز ایرانیان کاملا سازگار است. و  از همین روی تا کنون نزدیک 40000 دستگاه از آن در اقصی نقاط ایران به فروش رفته.

تیگو 5

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان