عباسی: دولت باید پاسخگوی برجامی باشد که در سفره مردم گذاشت

خبرگزاری فارس: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در همایش لیست انتخاباتی 9 دی که عصر امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، گفت: ٤١سالی که از انقلاب گذشته خداوند این توفیق را به مردم داد که در این مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: جریان لیبرال به دلیل اینکه می گفتند کاندیداهایشان رد صلاحیت شدند و از طرفی هم کارنامه خوبی در مجلس نداشتند بر طبل اینکه انتخابات انتصابات است کوبیدند.

عباسی گفت: جناح انقلابی هم به طبع انحرافات ریز و درشتی که در درونشان وجود دارد تا این لحظه نتوانسته‌اند لیستی ارائه کنند لذا سوالی که پرسیده می شود این است که مشکل جمهوری اسلامی کجاست چرا ما آقای بازرگان، بنی صدر، میرحسین موسوی را داشتیم که هر کدام مشکلی راداشتند.

وی ادامه داد: هر آمدنی یک رفتنی دارد و این دولت هم بالاخره بعد از ٤٥٠ روز دیگر می رود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: از بازرگان و بنی صدر و میرحسین موسوی نام به نکویی نبرده شده سوال این است چرا به غیر از رجایی و بهشتی بقیه روسای قوا نام نیکی از آنها باقی نمانده است.

وی ادامه داد: مجلس باید ریل گذاری کند تا از وضع موجود به وضعیت مطلوب برسیم.

عباسی گفت: مقایسه این دولت با دولت های قبلی در این است که هر چی از دولت قبل از جمله مسکن مهر، کارت سوخت را حذف کردند، همه را دوباره احیا کردند.

عباسی گفت: می‌گویند ما در قضیه بنزین مقصر نبوده ایم لذا باید بگویم کسی که کارت سوخت را حذف کرد و این ضربه را به نظام زد دیر یا زود باید محاکمه شود.

وی با بیان اینکه در قضایای برجام خسارت های ملی دیدیم، افزود: برجامی که شکست خورد و حالا دیگر ظریف را در نیویورک هم راه نمی دهند و صالحی را تحریم کردند شرایط از بد، بدتر شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: دولت پشت لوایح اف ای تی اف پنهان نشود و پاسخ دهد که چرا برجام اینطور شد.

وی با بیان اینکه برجام جنین مرده ای بود که از ابتدا مرده به دنیا آمد، ادامه داد: دولت مردانگی داشته باشد و بیاید بخاطر شکست همه جانبه برجام از مردم تمام قد عذر خواهی کند.

وی گفت: منتظر تشکیل مجلس انقلابی هستیم که بابت خیانت ها در حوزه برجام بتواند این دولت را مورد ماخذه قرار دهد و در همه حوزه ها شفافیت ایجاد کند لذا این مجلس باید از آزادگی برخوردار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان