انجمن علوم قضایی ایران فراخوان عضویت داد

فراخوان عضویت در «انجمن علوم قضایی ایران» از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

انجمن علوم قضایی ایران فراخوان عضویت داد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان عضویت در «انجمن علوم قضایی ایران» از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

در این فراخوان آمده است: در اجرای مجوز کمیسیون انجمن­‌های علمی ایران، «انجمن علوم قضایی ایران» تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل و به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقاء علمی دانش حقوقی و قضایی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه دانش‌های علمی و کاربردی مرتبط با قضاء، از کلیه افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر در کلیه گرایش‌­های رشته‌های حقوق، مدیریت، علوم انتظامی و نیز رشته‌های وابسته هستند، دعوت به عمل می­‌آورد جهت ثبت نام و تکمیل مدارک عضویت به وب سایت پژوهشگاه قوه قضائیه به نشانی http://www.ijri.ir/ مراجعه کرده و نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام فرمایند.

بر اساس این فراخوان اولویت­‌های فعالیت­ «انجمن علوم قضایی ایران» بدین شرح است:
1. انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به گونه‌ای با علومی به مانند حقوق، مدیریت، فناوری اطلاعات، فقه، روانشناسی، علوم انتظامی و ... سر و کار دارند.
2. همکاری با نهاد‌های اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن.
3. ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز.
4. ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی.
5. برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی.
6. انتشار کتب و نشریات علمی.
7. و سایر اقدامات لازم برابر مصوبات هیأت مدیره انجمن.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان