اسماعیل حلالی در گفت و گو با مشرق مطرح کرد؛

مشکل بزرگ پرسپولیس که برانکو و کالدرون هم رفع نکردند/ ما هیچوقت در امارات تنها نبودیم!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما در دفاع ضعف داریم. برای الان هم نیست. در دوران برانکو هم بود که رفع نشد و به کالدرون رسید و او هم نتوانست این مشکل را برطرف کند.

سرویس ورزش مشرق – دومین دیدار تیم پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه ساعت 19:05 مقابل الشارجه امارات در حالی برگزار می شود که نماینده کشورمان در بازی اول گروه خود مغلوب الدحیل شد.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با مشرق، درباره این دیدار و وضعیت پرسپولیس حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* اوضاع پرسپولیس در آستانه دیدار با الشارجه را چطور ارزیابی می کنید؟

- قبل از هر چیز باید گفت مدتی وقت لازم است تا کادر بازیکنان با کادر جدید فنی و استراتژی سرمربی جدید هماهنگ شده و تفکر او را درک کند. اصطلاحا این دو، تا با هم آداپته شوند زمان می برد.

* از عملکرد یحیی گل محمدی در این مدت رضایت داشتید؟

- دو برد، یک مساوی و یک باخت بد نیست. البته در دیدار با الدحیل می شد نباخت. متأسفانه ما از ضربات ایستگاهی به ویژه پشت 18 قدم اصلا خوب استفاده نکردیم. یکی دو تا هم نبود. موقعیت زیاد داشتند ولی استفاده نشد.

* نقطه ضعفی در پرسپولیس دیده اید؟

- ما در دفاع ضعف داریم. برای الان هم نیست. در دوران برانکو هم بود که رفع نشد و به کالدرون رسید و او هم نتوانست این مشکل را برطرف کند. الان هم یحیی با این مشکل دست به گریبان است. باید روی این موضوع کار شود تا دیگر تیم راحت گل نخورد.

* بازی با الشارجه را چطور پیش بینی می کنید؟ این تیم هفته هاست بد نتیجه گرفته است؟

- این بازی را نباید به نتایج قبلی الشارجه ربط داد. گرچه مهره های الشارجه نسبت به الدحیل ضعیف تر هستند ولی به هر صورت تیم مقابل در خانه اش بازی می کند و می خواهد نتیجه بگیرد. نباید به این تیم زمان تفکر داد. آنها اگر تاکتیک شان را در بازی پیاده کنند خطرناک می شوند. پرسپولیس باید خیلی سریع پرس کند و بازی را در اختیار بگیرد.

* فکر می کنید پرسپولیس دست پر به تهران برگردد؟

- انشاالله که اینگونه شود. اگر پرسپولیس این بازی را نبرد دیگر شانس صعودش کم می شود. اما با یک برد دوباره به جدول برمی گردد. فرض کنید التعاون بازی اش را از الدحیل ببرد و 6 امتیازی شود. آن وقت کار پرسپولیس برای صدرنشینی در گروه سخت تر می شود.

* ایرانی های امارات به استادیوم می روند؟

- قطعا! ما هیچ وقت در امارات تنها نبوده ایم و ایرانی های امارات تیم های کشورمان را تنها نمی گذارند. به ویژه پرسپولیس که طرفداران ایرانی و غیر ایرانی زیادی در آنجا دارد. آرزو می کنم این دیدار در نهایت به سود شاگردان یحیی تمام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان