واکنش نیلوفر اردلان به شکست در پلی‌آف فوتسال بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تهران گفت: در بازی با ملی حفاری اشتباهات بچگانه داشتیم که سعی کردیم آنها را جبران کنیم اما نشد.

واکنش نیلوفر اردلان به شکست در پلی‌آف فوتسال بانوان

به گزارش ایسنا، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا پس از شکست سه بر چهار تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در دور رفت پلی‌آف فوتسال گفت: از نتیجه راضی نبودم و دوست نداشتم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد اما بازی‌های حذفی شرایط خاص خود را دارد. هدفمان این بود که در زمین خودمان گل نخوریم یا کمتر گل بخوریم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتیجه چهار بر سه شد و کار را برایمان سخت کرد اما همانطور که حفاری در زمین ما چهار گل زد ما هم می‌توانیم در اهواز این کار را انجام دهیم. با دیدن فیلم اشکالاتمان را برطرف می‌کنیم و برای بازی برگشت آماده می‌شویم. ما چیزی را از دست نداده‌ایم و یک بازی دیگر مانده است.

اردلان در مورد بازی برگشت با ملی حفاری بیان کرد: بازی سختی داریم. تیم حفاری فوق العاده ، خوب، پرمهره و با تجربه است، امروز هم تجربه و انگیزه فوق‌العاوه بازیکنانش به این تیم کمک کرد. ما گاهی اشتباهات بچگانه ای انجام دادیم و تلاش کردیم که آنها را در طول بازی جبران کنیم اما نشد. تساوی نتیجه ای عادلانه بود. موقعیت‌های تک به تک زیادی را از دست دادیم اما فوتسال غیرقابل پیش بینی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان