احمد توکلی: وحدتی که شکل گرفت مورد توصیه دین است

خبرگزاری فارس: توکلی گفت: اگر بناست در انتخابات شرکت کنیم تا قدرت را برای خدمت کردن به دست بگیریم، باید مقدمات آن را نیز فراهم کنیم؛ یکی از مقدمات آن همین اتحاد میان احزاب است که من از این وحدتی که صورت گرفته است بسیار خوشحال هستم.

دکتر احمد توکلی تصریح کرد: در زمان انتخابات، نیروهای حاضر در صحنه با وحدت خود می‌توانند انتخاب را برای مردم راحت‌تر کنند و مردم را از سردرگمی خارج کنند.

وی تاکید کرد: اتحاد میان احزاب باعث تجمیع نکات مثبت و کم‌رنگ شدن معایب‌شان می‌شود و انتخاب محدودتر هم پیش روی مردم قرار می‌گیرد تا بهتر بتوانند انتخاب کنند.

وی افزود: اتحاد احزاب یک کار عقلانی‌ست که مورد توصیه دین است. اگر بناست در انتخابات شرکت کنیم تا قدرت را برای خدمت کردن به دست بگیریم، باید مقدمات آن را نیز فراهم کنیم. یکی از مقدمات آن همین اتحاد میان احزاب است که من از این وحدتی که صورت گرفته است بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: البته الزامی برای رای دادن به تمامی افراد این لیست نیست چرا که ممکن است افراد مستقلی باشند که از این لیست جا مانده باشند،‌ ولی برای ما به شخصه ثابت شده باشد که توانایی بیشتری نسبت به برخی از اعضاء این لیست دارند و ما می‌توانیم در موارد معدودی خودمان هنگام رای دادن جایگزین افراد را جایگزین کنیم؛ البته به شرط علم به برتری آن شخص نسبت به سایر افراد است.

نماینده اسبق مجلس افزود: البته در مجموع لیستی که وجود دارد لیست خوبی ست و باید از آن حمایت کنیم.

توکلی تاکید کرد: ممکن است روز قیامت به خاطر عدم حضور در انتخابات از ما سئوال شود که چرا از نعمت حق انتخاب به خوبی استفاده نکردید؟

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری هم برای کشور ما اهمیت دارد و هم برای کشورهای دنیا. همین که همیشه مورد بحث قرار می‌گیرد خودش نشان دهنده اهمیتش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان