اظهارات تکراری نتانیاهو درباره تهدید حماس و روابط با کشورهای عربی

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیوی اسرائیلی مدعی شد: باید حماس و دیگر "سازمان‌های تروریستی" مانند جهاد اسلامی که اخیرا یکی از رهبران آن ترور کردیم بدانند که یا به آرامش کامل و خویشتن‌داری پایبند باشند یا اینکه در مقابل ما گزینه‌ای جز فعال‌سازی برنامه‌های عملیاتی‌مان وجود ندارد و من نمی‌توانم راجع به آن بگویم اما می‌توانم بگویم که آن "فاجعه بزرگی" خواهد شد.

نتانیاهو همچنین با علم به اینکه اسرائیل به انتخابات پارلمانی که قرار است دوم مارس آینده برگزار شود، نزدیک می‌شود، تصریح کرد: هرگز هیچ تصمیمی را در مورد غزه در "دستورکارهای سیاسی" قرار نخواهیم داد و "تدابیر" را در زمان مناسب اتخاذ خواهیم کرد.

این اظهارات نتانیاهو پس از تهدیدات مشابه او علیه جنبش حماس در هفته‌های گذشته ایراد شد که در آن از لزوم توقف حملات موشکی به اسرائیل از جانب نوار غزه سخن گفت.

در همین راستا، رسانه‌های اسرائیل مدعی شدند که هیئتی از سازمان اطلاعات مصر که اخیرا به نوار غزه سفر کرده بود، مانع از ترور یحیی سنوار، از رهبران جنبش حماس و مروان عیسی، از رهبران "گردانهای عزالدین قسام" شد.

در همین راستا "گردان‌های عزالدین قسام" ادعاهای اسرائیل را باطل توصیف کردند.

خبرگزاری فلسطین الیوم به نقل از یک منبع از قسام اعلام کرد: سخن گفتن از ترور یحیی سنوار و مروان عیسی دلیلی بر عجز و ناتوانی اسرائیل است و این تهدیدات کاملا بی‌نتیجه خواهد ماند.

این منبع همچنین اعلام کرد که حتی کودکان نیز از تهدیدات رژیم صهیونیستی هراسی ندارند و سران شکست خورده اسرائیل به جای تهدید کردن که پیامدهای بسیار سنگینی برایشان در پی خواهد داشت به فکر راه حلی برای بالون‌های حامل مواد آتش‌زا در مرزهای غزه باشند.

از سوی دیگر، نتانیاهو آنچه در خصوص واگذاری منطقه "مثلث" در داخل خط سبز به فلسطینیان منتشر شده است را رد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این خبر صحت ندارد، این خبر بی‌ارزش و بی‌معنا است و هیچ اتفاق این چنینی رخ نخواهد داد.

نتانیاهو در خصوص روابط با کشورهای عربی و اسلامی نیز گفت: تماس‌ها و روابط گسترده‌ای با کشورهای عربی و اسلامی به صورت سری و علنی وجود دارند و اکثر آن پنهانی هستند.

ادعای ارتش صهیونیستی از درگیری با تک‌تیراندازهای جهاد اسلامی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که در پاسخ به تیراندازی تک تیراندازهای جنبش جهاد اسلامی از غزه، نظامیان اسرائیلی این افراد را هدف گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک مدعی شد: دقایقی پیش تک‌تیراندازهای وابسته به جهاد اسلامی از غزه به نیروهای ارتش اسرائیل شلیک کردند.

ادرعی در ادامه افزود: نیروهای ارتش اسرائیل نیز به این حمله تک‌تیراندازها واکنش نشان دادند.

جنبش جهاد اسلامی هنوز واکنشی به آنچه که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده، نشان نداده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان