ذوالنوری: خلوتی صندوق‌های رای به ضرر ملت است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انتخابات همانطور که از نامش پیداست انتخاب است. اگر انسان خودش انتخاب نکند دیگران برایش انتخاب می‌کنند.

وی افزود: ما باید در سرنوشت‌مان مشارکت کنیم و خودمان سرنوشت‌مان را رقم بزنیم. مردم ما خودشان در تعیین سرنوشت‌شان دخالت می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: امروز هر وضعیتی در کشور داریم بد است یا خوب، مطلوب است یا نامطلوب، به انتخابی که صورت گرفته، بستگی دارد. اگر ما نمایندگان خوبی داشته باشیم که از صفات نمایندگی برخوردار باشند، می‌توانند در زندگی مردم تاثیر بگذارند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: اقتصاد و معیشت خوب در گرو انتخاب خوب است. بنابراین مردم ما به منظور داشتن یک مجلس قوی لازم است تا حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه در روز جمعه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی افزود: در حوزه بین‌الملل تلاش دشمن بر این است که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند. یقین بدانیم که اگر دشمن کار می‌کند تا دور و بر صندوق‌ها در روز انتخابات خلوت باشد به دنبال نفع مردم ما نیست. خلوت شدن اطراف صندوق رای به ضرر ملت ماست که دشمن مردم را به آن تشویق می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان افزود: مردم ما ملتی بصیر و در صحنه هستند. از ابتدای انقلاب تاکنون هم در همه صحنه‌ها حضوری پرشور داشتند و در انتخابات دوم اسفند نیز برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات ملت افزوده خواهد شد و دشمن مایوس و دل دوستداران انقلاب و کشور خوشحال خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان