رکوردشکنی جدید قرن

گروه بنگاه‌ها : عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام پدیده شیمی قرن دیروز درحالی در بازار دوم بورس صورت گرفت که این عرضه اولیه رکوردهای جدید به همراه داشت.

در جلسه معارفه‌ای که روز گذشته (چهارشنبه) با حضور مدیران شرکت برگزار شد، محمدباقر فاضلیان رئیس هیات مدیره و نماینده سهامدار عمده با اشاره به اینکه «قرن» پس از یک دهه تلاش به بزرگ‌ترین تولید‌کننده محصولات شوینده در ایران تبدیل شده است، گفت: مجموعه کارخانه اصلی این شرکت در استان زنجان و بخش دیگر در اشتهارد قرار گرفته است. همچنین کلیه تجهیزات در داخل تهیه شده است.

در ادامه عبدالرضا مظفری، مدیرعامل شرکت نیز با اشاره به تاسیس پدیده شیمی قرن در فروردین سال 89 خاطرنشان کرد: این شرکت طی مدت 10 سال اخیر با دو برند «اکتیو» و «حیات» شناخته شده است. وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های شرکت اشاره کرد و گفت: افزایش سهم فروش، رهبری بازار داخلی و شناخته شدن به‌عنوان قطب تولیدی محصولات شوینده و بهداشتی در کشورهای منطقه جزو چشم‌اندازها و افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده‌سازی نیازمندی آنها و بهبود سطح کمی و کیفی محصولات با هدف ارتقای بهداشت خانه و خانواده به‌عنوان ماموریت این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

مظفری در ادامه سهم «قرن» از بازار را 8 درصد عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای دستیابی به سهم بازار 10 درصدی در افق 1400 را داریم. همچنین برای توسعه شرکت و تولید محصولات جدید متناسب با نیازهای جامعه درحال پایه‌گذاری هستیم. ضمن اینکه برنامه افزایش صادرات به میزان 10 درصد از فروش سالانه در افق چشم‌انداز قرار گرفته است. به گفته مظفری، شرکت پدیده شیمی قرن صادرات محصولات به عمان و عراق را از سال گذشته آغاز کرده و برنامه برای صادرات به تاجیکستان، ترکمنستان و ارمنستان و کشورهای حوزه اوراسیا را نیز در دست دارد. بنابر این گزارش، درحالی سهمیه 100سهم برای هر کد معاملاتی در این عرضه درنظر گرفته شده بود که به‌دلیل استقبال زیاد سرمایه‌گذاران، سهمیه هر فرد به 67 سهم رسید و در نهایت هر سهم «قرن»، 1700 تومان کشف قیمت شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان