فاطمه رهبر: قالیباف تنها کسی است که رهبر انقلاب مدیر جهادی‌اش خواندند

پایگاه خبری فردا: مدت بسیار اندکی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و نیروهای انقلاب تحت یک لیست واحد وارد انتخابات شده‌اند تا بتوانند با اخذ رأی مردم مجلسی کارآمد را شکل دهند.

فاطمه رهبر، نامزد حاضر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باور دارد که در این دوره انتخابات هم مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که عشق به اسلام، نظام و کشور تمامی ندارد. او در تحلیل فضای سیاسی موجود گفت: «به نظر می‌رسد که در ایام اخیر مردم عزیز ایران در چندمقطع مهم نشان دادند که همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند. نخست تشییع پرشکوه سردار حاج قاسم سلیمانی بود که نشان داد مردم قدردان مسئولان وفادار به ملت هستند، دوم حضور گسترده در نماز جمعه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب اقامه کردند که به همه جهان عشق مردم ایران به اسلام و ولایت فقیه را نشان داد، سوم حضور وصف‌ناپذر مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال بود که یک رفراندوم تمام‌عیار در تأیید همه‌جانبه نظام محسوب شد و چهارمین مقطعی که ملت ایران انشالله در آن حضور گسترده خواهد داشت، انتخابات روز جمعه است که بی‌تردید علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که برخی نیروهای سیاسی داخلی و نیروهای ضدانقلاب خارجی برای دلسردکردن مردم از انتخابات انجام دادند، مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و نشان می‌دهند که عشق به اسلام، ایران و امنیت ملی تمام‌ناشدنی است».

او درباره وحدت نیروهای انقلاب در این انتخابات اظهار کرد: «اگرچه رسیدن به وحدت کامل نیروهای انقلاب قدری دیر محقق شد اما در نهایت این اتفاق مبارک رخ داد و اکنون نخبگان سیاسی و جریان‌های انقلابی وظیفه دارند تا این لیست را به دست همه مردم برسانند و در همین مدت کوتاه باقی‌مانده مردم را از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آگاه کنند. مردم از نیروهای انقلاب انتظار داشتند که به یک لیست برسند و وقتی من در ایام تبلیغات میام مردم می‌رفتم می‌گفتند که چرا یک لیست واحد منتشر نمی‌شود؟ اکنون که به این نیاز مهم سیاسی پاسخ داده شده است باید در فضای مجازی تمام همت خود را برای انتشار گسترده این لیست به کار بگیریم. شاید دیگر وقت استفاده از بنر و توزیع تبلیغات کاغذی نباشد اما فضای مجازی می‌تواند بستر خوبی برای آگاهی مردم از حضور نیروهای انقلاب باشد و ضرورت دارد از این امکان بهترین استفاده را ببریم».

او درخصوص تخریب‌هایی که این مدت اندک باقی‌مانده تا انتخابات علیه نیروهای انقلاب صورت می‌گیرد، اظهار کرد: «متأسفانه در این انتخابات آن گروهی که احساس باخت می‌کند دست به انواع تحرکات غیراسلامی و غیراخلاقی زده است تا شخصیت‌های برجسته حاضر در لیست را تخریب کند؛ از جمله هتک حرمت شخصی گرفته تا تهمت‌های ناروای اقتصادی و سیاسی. حتی شایعه کردند که من انصراف داده‌ام یا درگیر بیماری شده‌ام. همه تخریب‌های نیروهای مخالف جریان انقلابی مانند فرش پوسیده و نخ‌نماست که هیچ تأثیری در اذهان مردم ندارد زیرا مردم آنها را می‌شناسند و می‌دانند که چهارسال در مجلس و شش‌سال در دولت هیچ‌یک از وعده‌هایشان را عملی نکردند و حتی امروز یک گزارش کار نمی‌دهند».

رهبر در آخر درباره اهمیت حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس گفت:‌ »آقای قالیباف یکی از چهره‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است. او تنها کسی است که رهبر انقلاب مدیر جهادی‌اش خواندند. آقای قالیباف فردی است که در دوره شهرداری وعده بر زمین‌مانده نداشت و به‌شدت عملیاتی کار می‌کند؛ اکنون هم شورای ائتلاف به سرلیستی ایشان برنامه‌محور وارد عرصه انتخابات شده است تا انشالله مردم با بررسی برنامه‌ها و سوابق افراد حاضر لیست ائتلاف، رأی بدهند. من امیدوارم اکثریت مجلس در اختیار نیروهای انقلابی و جهادی باشد تا در آینده شاهد یک مجلس کارآمد باشیم و تردیدی ندارم که نمایندگان مجلی بعدی اقبال زیادی به آقای قالیباف نشان خواهند داد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان