دادستان کل کشور: کارت خوان دستگاه احراز هویت مشکل دارد

خبرگزاری ایسنا: محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از حضور در ستاد انتخابات کشور، در شورای نگهبان بودم و عملکرد دوستان را در ستاد نظارت، بررسی کردم. مشکل خاصی وجود نداشته است جز اینکه کارتخوان‌های دستگاه احراز هویت مشکل داشتند.

وی با ابراز امیدواری برای رفع این مشکل ادامه داد: مشکل اگر رفع شود خیلی می‌تواند در افزایش سرعت اخذ رای موثر باشد. ظاهرا کارت خوان‌ها مشکل دارد و ما که می‌خواستیم رای بدهیم، ولی نتوانستیم و دستگاه کارت ملی را نخواند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که بنده گرفتم در مجموع مشکل خاصی را گزارش نداده بودند البته سه ساعت بیشتر نیست که از انتخابات گذشته است؛ امیدوارم مردم با حضور گسترده خود در همین ساعات اولیه یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند و یک مجلس قوی در طراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

وی درباره اختیاری بودن ثبت اثر انگشت گفت: اگر هم کارت خوان‌ها فعال باشند و هم شناسنامه‌ها مهر بخورد، فکر نکنم اختیاری بودن اثر انگشت مشکل خاصی ایجاد کند. با توجه به اینکه شورای نگهبان هم تجویز کرد الزامی برای زدن اثر انگشت وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان