خسرو حیدری: بنای کارمان گل نخوردن در هر دو بازی است

هافبک استقلال می‌گوید هدف تیمش جلوگیری از گل خوردن در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل العین امارات است که در بازی رفت این اتفاق محقق شد.

خسرو حیدری: بنای کارمان گل نخوردن در هر دو بازی است

به گزارش ایسنا، پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل العین در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خسرو حیدری اظهار کرد: اصولا باید در بازی‌های رفت و برگشت نهایت استفاده را در بازی خانگی ببرید. ما در این بازی میزبان بودیم و باید نتیجه خوبی را به دست می‌آوردیم چرا که در بازی برگشت و در العین کار سختی را خواهیم داشت. هواداران در روزی که بازی در اواسط برگزار می‌شد سنگ تمام گذاشتند و خوب نبود که دست خالی به خانه برگردند. بازی را یک بر صفر بردیم ولی بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

کاپیتان دوم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شانس این تیم با این پیروزی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی افزایش یافته است گفت: اگر یک گل دیگر می‌زدیم بسیار خوب بود. ما بنا را بر این گذاشته‌ایم که در هر دو بازی کلین شیت کنیم و حریف نتواند گلی را به ما بزند. در تهران گلی نخوردیم و حالا بازی برگشت باقی مانده است.

او درباره غیبت امید ابراهیمی و امید نورافکن، دو بازیکن خط میانی استقلال در این دیدار گفت: ما بازیکنان زیادی را نداشتیم. امید ابراهیمی،‌امید نورافکن، جابر انصاری و وریا غفوری بازیکنان مصدوم تیم ما بودند. مجتبی حق‌دوست بازیکنی بود که تجربه زیادی در آسیا ندارد و دیدیم که همه در این دیدار خوب بودند. در بازی برگشت باید بسیار هشیار باشیم چرا که هوا هم بسیار گرم است و این کار را سخت می‌کند.

حیدری درباره مقایسه امکانات سخت‌افزاری این دو تیم اظهار کرد: آن‌ها تیم‌های متمولی هستند. فکر می‌کنم دو مهاجم خارجی العین قیمتی معادل با کل فوتبال ما داشته باشند. بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای هستند اما غیرت ایرانی به همه این‌ها می‌چربد. بازیکنان ما غیرت خود را نشان دادند. دیدار ایران و استرالیا سرآمد همه این بازی‌هاست.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از برخورد پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی استقبال می‌کند گفت: فعلا تمام تمرکز ما بر دیدار با العین است. برای مرحله بعد فرقی نمی‌کند چه کسی حریف ما می‌شود. مهم این است که از این مرحله صعود کنیم و برای مرحله بعد خودمان را تقویت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر