ماهان شبکه ایرانیان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و رشادت خانواده های آنهاست

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدا در میدان آزمایش این دنیا به معنی واقعی کلمه پیروز شدند، گفت: شهیدان با نثار خون خود به نظام و دین مبین اسلام برکت و عظمت دادند.

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و رشادت خانواده های آنهاست

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بدرقه، تشییع و شبی با شهدای گمنام تازه تخحص شده سه شنبه شب در مسجد جامع شهر سنندج با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و مدیران و مسئولان استان کردستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با اشاره به شان و منزلت شهیدان، بیان کرد: خداوند در برابر نثار خون و جان شهدا بهشت را به آنها هدیه کرد و وعده هایی که خداوند داده حق است.

وی گفت: خداوند با شهدا معامله کردند و به آنها وعده داده که تا ابدیت آسوده و آرامش دارند شهدا در میدان آزمایش دنیا پیروز شدند و با نثار خون خود به انقلاب و اسلام برکت و عظمت دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به رشادت های صورت گرفته در راستای پیروزی و دوام انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا می باشد و این انقلاب رنگ و بوی دینی و الهی داشت و خود خداوند با وجود این همه دشمن و مخالف، ایران را حفظ کرد و به پیروزی رسید.

وی گفت: آنها که با تحلیل خود چشم طمع به خاک ایران داشتند و با فکر و تحلیل اشتباه به اینکه ایران را در عرض یک هفته شکست خواهند داد و اشغال می کنند اما شهدا با تمام وجود و دین و ایمان در مقابل آنها و حامیان ابرقدرت آنها ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه خداوند به شهداء وعده داده که اجازه نمی‌دهد که خون آنها پایمال نشود، افزود: شهدا در نزد خداوند از چنان جایگاه و مقامی برخوردار هستند که با اولین قطره خون شهید که ریخته می شود شهید آمرزیده می شود.

وی به شان و منزلت شهدا در نزد خداوند متعال اشاره کرد و گفت: شهیدان کسانی هستند که با خدای خود معامله کردند و جان خود را دادند تا دین و عظمت اسلام محفوظ و پابرجا بماند و خداوند نیز آنها را دوست دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان می‌خواستند که ایران اسلامی را منزوی کنند اما وقتی که متوجه شدند که نگاه تمام دنیا به سمت ایران است نتوانستند کاری کنند و بعد با نقشه تحریم‌ها نیز شکست خوردند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم منافقین، بیان کرد: خائنین و منافقین فکر می‌کردند که می‌توانند خاک ایران را بگیرند و در آن دوران صدام تحلیل این را داشت که در یک هفته بتواند ایران را بگیرد اما جنگ به 8 سال طول کشید و ایران اسلامی پیروز شد و روز به روز اقتدار ایران اسلامی قوی‌تر می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به سخنان امام(ره) اظهار کرد: آمریکا شیطان بزرگ و انگلیس مکار و اسرائیل غاصب هستند و نمی‌توانند هیچ غلطی هم بکنند و همه ما نیز برای حفظ وحدت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ و کوتاهی نمی‌کنیم.

وی گفت: با وجود این همه نفوذی باز هم پیشرفت‌های کشور روز به روز پیش می‌رود و ابرقدرت‌ها و کشورهای بزرگ از اقتدار کشور عزیزمان می‌ترسند و کشورهای دیگر نیز می‌خواهند خود را به کشور ایران نزدیک کنند تا در برابر غربی‌ها و آمریکا ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدوارم پرچم جهان ایران اسلامی بر جهان حاکم شود و به همه ما نیز توفیق بدهد که ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

پیکر پاک 20 شهید تازه تفحص شده ظهر روز سه شنبه وارد استان کردستان شد و در شهرستان های مریوان، سروآباد و سنندج از سوی اقشار مختلف مردم مورد استقبال قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان