ماجرای ایستگاه مترو شوش

دلیل اعزام یگان‌ویژه به قم

دنیای اقتصاد : یک مقام مسوول در نیروی انتظامی نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعزام نیروهای یگان‌ویژه به شهر قم و قرنطینه این شهر به دلیل ابتلای تعدادی به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

به گزاری خبرگزاری تسنیم او ضمن تکذیب این ادعا اظهار کرد: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر قرنطینه کردن شهر قم به نیروی انتظامی ابلاغ نشده است. این مقام مسوول با بیان اینکه وضعیت شهر قم به هیچ وجه حاد نیست، گفت: جابه‌جایی نیرو از تهران به قم یا به سایر شهرها، به دلیل پوشش امنیت بهتر حوزه انتخاباتی آن استان است.

 ماجرای ایستگاه مترو شوش

درخبری دیگر در رابطه با شهر تهران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد حادثه صبح روز پنج‌شنبه ایستگاه مترو شوش توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: صبح روز پنج‌شنبه یک مورد مسافر بیمار در این ایستگاه مشاهده شد که بلافاصله با حضور تکنیسین‌های اورژانس، مسافر به بیمارستان منتقل شد و پس از آن اقدامات لازم در راستای پیشگیری در ایستگاه انجام شد که برای مدتی این ایستگاه از چرخه فعالیت خارج شد.

 آماده‌سازی اتاق قرنطینه در گرمخانه‌های پایتخت

همچنین سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم، گفت:‌ اتاق قرنطینه در گرمخانه‌ها آماده شده و تمهیدات لازم را برای مقابله با این بیماری پیش‌بینی کرده‌ایم.  

 تکذیب کمبود ماسک در داروخانه‌ها

ازسوی دیگر روز گذشته غلامحسین مهرعلیان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به مراجعه پرتعداد مردم برای تهیه ماسک و ژل‌های ضدعفونی‌کننده گفت: ژل و ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌ها توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

 ابتلای یک مسافر ایرانی کانادا به کرونا

درخبری دیگر دراین راستا، یکی از مقامات امور بهداشت در ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا اعلام کرد که یک زن حدودا 30 ساله که از ایران به کانادا سفر کرده، مبتلا به ویروس کرونا بوده است. به گفته این مقام‌ کانادایی، این زن هفته گذشته از ایران به کانادا «بازگشته است».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان