در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعلیق سفر‌های زمینی و هوایی به عتبات/ اعزام‌های نوروزی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل مسائل بهداشتی، تا روز یکشنبه (۴ اسفند) سفر به عتبات متوقف شده است.

تعلیق سفر‌های زمینی و هوایی به عتبات/ اعزام‌های نوروزی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود

تعلیق سفرهای زمینی و هوایی به عتبات/ اعزام های نوروزی به عتبات در حال تصمیم گیری است

محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت  درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات اظهار کرد: به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه (4 اسفند ماه) اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد.

او در ادامه افزود: همچنین اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور دوست و همسایه است.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های نوروزی به عتبات گفت:در حال بررسی و تصمیم گیری اعزام های نوروزی به عتبات هستیم و روز دوشنبه (5 اسفندماه) نیز مسئولان ذیربط در دو کشور در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.


بیشتر بخوانید: لغو اخذ روادید از شهروندان ایرانی و عراقی برای سه ماه


سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، برای روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه هیچگونه اعزامی انجام نمی‌گیرد، اما زائرانی که در دو کشور طی روز‌های گذشته حضور داشته اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی برای آن‌ها گرفته شود و به طور قطعی بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم فهیم رسانده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان