ادامه سریال بی‌نظمی‌های استوکس

مهاجم ایرلندی پرسپولیس باز هم بی‌نظمی کرد و علی رغم مرخصی یک روزه‌ای که از یحیی گل‌محمدی گرفت، هنوز به تهران برنگشته است. این باعث شد سرمربی سرخ‌ها او را از لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی با سپاهان کنار بگذارد. البته این کارها برای مهاجم ایرلندی تازه نیست و او به این حاشیه‌سازی‌ها و بی‌نظمی عادت کرده است.

ادامه سریال بی‌نظمی‌های استوکس

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌های فراوان، آنتونی استوکس مهاجم سابق آرسنال و سلتیک با عقد قراردادی در نیم‌فصل راهی پرسپولیس شد تا بتواند علاوه بر جانشینی جونیور براندائو، دوباره به روزهای اوجش در دوران فوتبالش در ایران بازگردد. استوکس پیش از این قرارداد با تراکتور به فوتبال ایران آمده بود و به همه نشان داد مهاجم باکیفیتی است؛ کیفیتی که البته با بی‌نظمی و بی انضباطی در حاشیه قرار گرفت و او را از فوتبال دور کرد.

هنوز خیلی‌ها خاطرات تلخ این بازیکن در تراکتور را فراموش نکرده‌اند و نام این بازیکن، بسیاری را به یاد بی‌نظمی می‌اندازد. گلزن فصل قبل تراکتور در حالی که روزهای خوبی را با آن تیم سپری می‌کرد، پس از تعطیلات مقطعی لیگ و پیش از دیدار با پرسپولیس تصمیم گرفت به ایران نیاید تا دست تبریزی‌ها در حنا بماند. در آن زمان حتی زنوزی به او گفت حاضر است پول بیشتری دهد تا در ایران و تراکتور بماند اما مهاجم ایرلندی بدون مطلع کردن باشگاه، تعطیلاتش را ادامه داد و به ایران بازنگشت.

در همان ایام، فیلمی از او در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شد که حسابی او را به حاشیه برد و پرونده آن نیز به کمیته اخلاق رفت اما حاصلی نداشت و حتی شاید یکی از دلایل اصلی فرار کردن او از ایران، همین موضوع بود.

پس از چانه‌زنی‌های مختلف، با دو هفته تاخیر، آقای گل وقت لیگ هجدهم به ایران بازگشت و اعلام کرد مشکلات خانوادگی‌اش حل شده است. حتی در تمرین تراکتور برای فرزند او تولد گرفته شد تا شاید حتی به نوعی نظر او را برای زندگی در ایران جلب کنند اما استوکس پس از چهار روز حضور در ایران، دوباره به بهانه آوردن فرزندش به ایرلند رفت و دیگر نیامد. در این بین باشگاه تراکتور از این بازیکن شکایت کرد و حتی استوکس اعلام کرد باقی مانده قراردادش را نمی‌خواهد و هرگونه که هست، می‌خواهد از سرخ‌های تبریزی جدا شود.

در ابتدای فصل جاری نیز، علی رغم مذاکرات گسترده استوکس با مسئولان تراکتور، او باز هم به ایران برنگشت تا تراکتوری‌ها سراغ یک مهاجم بی‌کیفیت خارجی به نام فورچونه بروند.

استوکس در ابتدای فصل جاری - با شرایط عجیب و غریب - به پرسپولیس پیوست. او بعد از بازی با الشارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا، از سرمربی تیمش یک روز مرخصی گرفت تا دیرتر از سایرین به تهران برگردد. حالا مهاجم حاشیه‌ساز و بی‌نظم سابق تراکتور قرار است به ایران برگردد و برای پرسپولیس بازی کند؛ تیمی که برای هوادارانش نام بازیکن مهم نیست و اگر بازیکنی بخواهد تیم را به حاشیه ببرد یا در نیمه‌های راه آن را تنها بگذارند، با شعارهای مختلف از روی سکوها، حسابی از خجالتش در می‌آیند و به قول معروف برایش گران تمام می‌شود.

اولین بی‌نظمی و بی انضباطی استوکس در حالی بعد از سفر پرسپولیس به امارات برای دیدار با شارجه رقم خورد که او به سرمربی تیمش قول داد یک روز دیرتر به ایران برمی‌گردد اما خواب و جا ماندن از پروازش به ایران (بنا بر ادعای استوکس) باعث از کوره در رفتن یحیی گل‌محمدی شد به طوری که تصمیم گرفت او را از لیست 18 نفره تیمش برای دیدار حساس با سپاهان کنار بگذارد.

سابقه فراوان استوکس در بی‌نظمی به خوبی نشان می‌دهد که مدیران پرسپولیس در همان فرایند طولانی جذب این بازیکن، باید جریمه سنگینی برای او در نظر می‌گرفتند تا اجازه ندهند این کارهای او ادامه پیدا کند؛ کاری که باشگاه بارسلونا برای جذب لوییس سوارس انجام داد و بعد از "گاز گرفتن" بازیکنان مختلف توسط این مهاجم اروگوئه‌ای و محرومیت چهار ماهه او از فوتبال، این باشگاه اسپانیایی بندی در قرارداد مهاجم جدیدش برای جریمه این بازیکن در صورت "گاز گرفتن" مجدد بازیکنان حریف قرار داد و همین باعث شد مهاجم 33 ساله فعلی بارسا دیگر سراغ چنین کاری نرود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان