آمادگی میزبانی موزه دفاع مقدس آبادن از زائران راهیان نور

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت:موزه دفاع مقدس آبادان به منظور حضور کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی می‌تواند زمینه ساز استقبال گسترده از این یادمان در نقطه صفر مرزی باشد.

آمادگی میزبانی موزه دفاع مقدس آبادن از زائران راهیان نور

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار سعید صریحی از آغاز روند آماده سازی این مرکز برای بازدید کاروان‌های راهیان نور خبر داد توضیح داد: بکرترین مرکز فرهنگی و موزه جغرافیایی دفاع مقدس کشور آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

وی افزود: تا رسیدن به شرایط مطلوب کمی فاصله داریم اما از آنجایی که خصوصیت بارز این مرکز، بکر بودن آن است و با توجه به وجود سوله‌های ترکش خورده که خود یک محتوا و نمایشگاه طبیعی از هجوم بی رحمانه رژیم بعث به سردگی استکبار است، به منظور حضور کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی می‌تواند زمینه ساز استقبال گسترده از این یادمان در نقطه صفر مرزی باشد.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی که برای مقدمات افتتاح این مرکز تلاش کردند، گفت: چیدمان ادوات نظامی نیز انجام شده است و بزودی نیز یادمان شهدای گمنام به سرانجام مطلوبی خواهد رسید تا محفلی برای دلدادگان مظلومیت و شهادت و مکانی برای زائران راهیان نور باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان