آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سفر زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی متوقف شد

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از توقف موقت سفر زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سفر زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی متوقف شد

سفر زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی متوقف شدمحمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توقف موقت اعزام کاروان‌های سفر به عتبات در روزهای اخیر اظهار کرد: برای رعایت و حفظ مسایل بهداشتی زائران بر اساس تصمیمی که دو کشور ایران و عراق گرفته‌اند، سفر‌های زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و درخصوص سفر‌های هوایی نیز تا 48 ساعت آینده تصمیم گیری خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ممکن است توقف سفر‌های زمینی به عتبات تا 20 اسفندماه طول بکشد، گفت: زائرانی که در کشور عراق حضور دارند، برای بازگشت به کشور هیچ مشکلی ندارند و بر اساس زمان بندی به کشور باز می‌گردند.

آزاد با بیان اینکه وضعیت سلامتی زائران به هنگام ورود به کشور در مرز‌های ورودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود:  در صورت موافقت بین دو کشور ممکن است مدت زمان توقف سفر به  عتبات کاهش یابد و دوباره از سر گرفته شود.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام های نوروزی به عتبات بیان کرد: وضعیت اعزام‌های نوروزی به عتبات نیز در طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان