فراتر از وای فای ۶؛ رونمایی هواوی از روترهای سری AX

راهکارهای ارتباطی همانند روترهای وای فای، تجهیزات ارائه شده توسط مشتری (CPE) و ماژول های ارتباطاتی به عنوان بخشی از استراتژی Seamless AI Life هواوی، نقش مهمی در اکوسیستم این کمپانی موسوم به N+۸+۱ برای فراهم کردن تجربه اتصال امن، آسان، هوشمند و پرسرعت برای مشتریان بازی می کنند.

فراتر از وای فای 6؛ رونمایی هواوی از روترهای سری AX

راهکارهای ارتباطی همانند روترهای وای فای، تجهیزات ارائه شده توسط مشتری (CPE) و ماژول های ارتباطاتی به عنوان بخشی از استراتژی Seamless AI Life هواوی، نقش مهمی در اکوسیستم این کمپانی موسوم به N+8+1 برای فراهم کردن تجربه اتصال امن، آسان، هوشمند و پرسرعت برای مشتریان بازی می کنند.

هواوی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در فناوری 5G، یکی از اعانه دهندگان اصلی استاندارد وای فای 6 محسوب می شود. در حال حاضر گروه کاری استاندارد IEEE 802.11ax شامل پنج متخصص فنی از شرکت هواوی است که یکی از آنها به عنوان مدیر گروه فعالیت می کند. هواوی با 260 اعانه به پروژه وای فای 6 (802.11ax) و با سهم 15 درصدی، دومین اعانه دهنده بزرگ در این صنعت به شمار می رود.

هواوی با بهره وری از ارتباط نزدیک میان چیپست های اختصاصی خود و بهینه سازی های نرم افزاری، استاندارد وای فای 6 پلاس را بر مبنای وای فای 6 توسعه داد. وای فای 6 پلاس از پهنای باند کانال 160 مگاهرتزی و فناوری انحصاری این شرکت به نام Narrowband پشتیبانی می کند. ترکیب این دو استاندارد به بهبود چشمگیر سرعت وای فای و سیگنال دهی منجر می شود.

هواوی در خلال کنفرانس اینترنتی خود از جدیدترین تراشه های وای فای 6 پلاس با نام های Gigahome 650 و Kirin W650 که به ترتیب برای روترها و گوشی های ساخته شده اند، رونمایی کرد. روترهای جدید سری Wi-Fi AX3 هواوی از تراشه Gigahome 650 بهره برده و با پشتیبانی از DBDC، حداکثر سرعت 3000 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورند.

روترهای Wi-Fi AX3 در صورت استفاده با دیوایس ساخت هواوی که از وای فای 6 پلاس پشتیبانی می کند، سیگنال دهی بهتر و سرعت بیشتر را در مقایسه با روترهای وای فای 6 به ارمغان می آورند.

هواوی همچنین از روتر HUAWEI 5G CPE Pro 2 نیز رونمایی کرد. این روتر وای فای 6+CPE، سی درصد از نسل قبل کوچکتر است. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به پشتیبانی از حداکثر 11 باند 5G و فناوری Super Uplink انحصاری این شرکت اشاره کرد که به بهبود قابل توجه سرعت آپلود و تأخیر منجر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان