جایگزین روغن الف برای خودروهای رنو

صاحبان خودروهای رنو که پیشتر از روغن موتور الف شرکت توتال استفاده می‌کردند، از این پس می‌توانند از محصول رنوویشن استفاده کنند.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، شرکت توتال پس از توافق  برجام با همکاری شرکت بهران، اقدام به تاسیس شرکت به‌توتال در نزدیکی شهر ساوه کرده بود و روغن موتورهای شرکت توتال در این کارخانه تولید می‌شد، اما با خروج آمریکا از برجام، شرکت توتال از ایران رفت ؛ بااین حال کارخانه این شرکت  که با تجهیزات فرانسوی تجهیز شده همچنان پابرجا مانده و  به دلیل خروج توتال از ایران، این شرکت به شرکت «به تام» تغییر نام داد.

روغن الف که مخصوص خودروهای رنو بود در شرکت به‌توتال تولید می‌شد، اما با توجه به خروج توتال از کشور، تولید این روغن با این اسم یعنی الف متوقف شده است، حال شرکت به‌تام همین روغن را با همان کیفیت قبل و در همان کارخانه تولید می‌کند و نام رنوویشن را بر روی این محصول گذاشته است. به همین خاطر دارندگان خودروی رنو از این پس از روغن رنوویشن به جای الف می‌توانند استفاده کنند، رنوویشن همان روغن موتور الف، با بسته‌بندی و نام تجاری جدید است.

بر اساس اطلاعات درج شده روی این روغن موتور، رنوویشن  SL 10W40، روغن موتورهای 10W40 مولتی‌گرید (چهارفصل) و با کارآیی بسیار بالا هستند که با استفاده از روغن‌های پایه سنتتیک، نیمه سنتتیک و همچنین روغن‌های نسل جدید و جهت مصرف در موتورهای نسل جدید بنزین سوز که در آن حداقل تخریب حرارتی و کنترل دما انتظار می‌رود فرموله شده‌اند.  این نوع  روغن موتورها حاوی جدیدترین مواد افزودنی تایید شده توسط تولیدکنندگان معتبر خودروهای سواری نظیر ولوو، BMW، مرسدس بنز و... بوده و پایداری حرارتی و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون  فراهم می‌کنند.  روغن موتورهای 10W40، موجب بهبود استارت موتور در دمای سرد شده و کاهش مصرف روغن نسبت به روغن موتور تک درجه را فراهم می‌کنند.

از ویژگی‌های روغن موتورهای SL 10W40 می‌توان به حفاظت طولانی مدت قطعات موتور در برابر سایش، افزایش قدرت و عمر موتور و همچنین کمک به کنترل و حفظ کیفیت روغن، کمک به روان بودن موتور و انتقال سریع روغن به اجزای موتور برای روانکاری در دماهای پایین، حفظ گرانروی روغن در طول زمان مصرف به‌دلیل پایداری برشی ممتاز، استارت آسان موتور و رسیدن سریع روغن به قطعات موتور به‌منظور روانکاری در دماهای پایین، قابلیت ویژه حذف حرارت زائد از موتور برای حفظ ساختار متالورژیکی قطعات موتور، خاصیت خنثی‌کنندگی اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور، قابلیت کارکرد تا 12هزار کیلومتر در شرایط سخت و حفظ گرانروی روغن در طول زمان مصرف  با توجه به پایداری برشی عالی، اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان