بهبود حال شهردار منطقه ۱۳ تهران

تکذیب استعفای وزیر بهداشت

ایرنا نوشت : مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی را تکذیب کرد

از سوی دیگر سعید نمکی نیز در بیانیه‌ای ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه، تاکید کرد: سوگند می‌خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه به نازنین‌ترین مردم جهان دریغ نورزم. به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر بهداشت درخصوص استعفانامه جعلی‌اش در شبکه‌های اجتماعی گفت: مگر می‌شود در روزهای سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت.

بهبود حال شهردار منطقه 13 تهران

همچنین رئیس مرکز ارتباطات بین‌الملل شهرداری تهران از انتقال شهردار منطقه 13 به بخش عمومی خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، غلامحسین محمدی در توییتر خود نوشت: بحمدالله آقای رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شدند و حال ایشان رو به بهبود است.

توقف نمازهای جماعت درقم

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز‌های جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) تعطیل و دور ضریح مطهر نرده‌هایی حائل قرار داده شد. همچنین، نماز‌های جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر نیز به‌صورت موقت برگزار نخواهد شد.

احتمال لغو مراسم اعتکاف امسال

وزارت بهداشت نیز پیشنهاد داده است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امسال مراسم سراسری اعتکاف برگزار نشود. به گزارش انتخاب، هر سال همزمان با فرا‌رسیدن سیزدهم رجب و ایام البیض، مراسم معنوی و باشکوه اعتکاف با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار می‌شود. اما امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، وزارت بهداشت پیشنهاد داده که برگزاری این مراسم معنوی لغو شود. این پیشنهاد در دست بررسی است و به احتمال زیاد با آن موافقت می‌شود.

اتخاذ تدابیر لازم درمراکز نظامی

درخبری دیگر به گزارش «ایسنا» یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نظامی و مجموعه‌های تابعه این ستاد خبر داد.

جمع‌آوری عروسک‌های پارچه‌ای مهدکودک‌ها

همچنین به گزارش «ایسنا» مسعود آسیما مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در هر شیفت کاری مهدهای کودک، محل‌های قابل شست و شو باید یک‌بار با آب و مواد شوینده شست و شو داده شود گفت: همچنین کلیه کودکان باید دارای وسایل شخصی (ظرف غذا، لیوان، قاشق، چنگال و...) جداگانه باشند. کلیه اسباب بازی‌های پارچه‌ای یا پشمی نیز باید جمع‌آوری شده و از اسباب بازی‌های پلاستیکی قابل شست‌و‌شو استفاده شود. به این ترتیب کلیه اسباب بازی‌های پلاستیکی نیز باید روزانه مورد شست و شو قرار بگیرند.

درخواست هواپیمایی قطر از مسافران ایرانی

همچنین به گزارش خبرآنلاین، قطر ایرویز با انتشار بیانیه‌ای از مسافرانی که از ایران و کره جنوبی به این کشور سفر می‌کنند و مقصد نهایی سفرشان دوحه است، درخواست کرد در قرنطینه بمانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان