شکایت همسر وحید مرادی از سازندگان «شنای پروانه»

همسر وحید مرادی می خواهد از عوامل فیلم شناس پروانه شکایت کند.

شنای پروانه نام فیلمی بود که امسال مورد توجه هم مخاطبان سینما و هم منتقدان قرار گرفتاما این پایان ماجرای این فیلم نیست.

اخبار فرهنگ و هنر - اخیرا همسر وحید مرادی در مصاحبه ای اعلام کرده که افراد زیادی تلاش دارند تا چهره‌ی همسرش را به عنوان اراذل معرفی کنند و فیلم « شنای پروانه » را یکی از این فیلمها می داند.

همسر وحید مرادی گفت: «من اجازه ندادم از وحید مرادی فیلم بسازند، حالا باید از سازنده‌های فیلم شنای پروانه‌ شکایت کنم چون می‌خواستند ادای شوهرم را دربیاورند، می‌خواهند بگویند عاقبت وحید مرادی اراذل و اوباش همین است!

جالب تر اینجاست همسر وحید مرادی مدعی شده که " وحید کشتی‌گیر بود، اصلا ورزشکار بود، کار و زندگیش رو می‌کرد."

وکیل پرونده‌ی وحید مرادی می گوید، او در خرداد ۹۷ به مهمانی خاصی دعوت می‌شود و طی درگیری در همان مهمانی متهم به قتل می‌شود و بعد به زندان می‌رود و ماه بعد در زندان کشته می‌شود.

وحید مرادی

همسر وحید مرادی درباره روز حادثه گفته بود که خودم فهمیدم، هیچکس به من نگفت، اینستاگرام رو باز کردم و دیدم همه پست گذاشتن وحید مرادی روحت شاد، در صورتی که یک ساعت قبلش تلفنی از زندان با هم حرف زده بودیم.

نعیم رضا نظامی چهارمحالی وکیل پرونده‌ی وحید مرادی هم بر این باور است که رفاقت برای وحید مرادی الویت بوده و حتی پیش از اتهام قتل، هیچ سابقه‌ای راجع به تعرض به جان، مال و ناموس اشخاص نداشته است.

فیلم شنای پروانه در خصوص درگیری بین اراذل و گنده لات ها می باشد . فیلمی که در جنوب تهران ساخته شده است .

شنای پروانه

شنای پروانه در بخش سودای سیمرغ و نگاه‌نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و گفته می شود امیر آقایی در آن نقش وحید مرادی را بر عهده داشت.

در این فیلم سینمایی همچنین جواد عزتی ، طناز طباطبایی ، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش پرداخته اند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا همسر وحید مرادی از عوامل شنای پروانه شکایت می کند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان