وزیر کار خبر داد؛

آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا

شریعتمداری گفت:در تمامی بیمارستان‌ها و تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی آماده مقابله با بیماری کرونا هستیم.

آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرید به بازنشستگان اظهار کرد: ما با قله‌های که برای اقتصاد کشور در نظر گرفته ایم فاصله داریم، اما نسبت به آینده کشور امیدوار هستیم.
وی گفت: صندوق بازنشستگان کشور تسهیلاتی را از طریق دولت به بازنشستگان پرداخت می‌کند و خودش نیز امکاناتی دارد که در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهد.
وزیر کار بیان کرد:در طرح یاری در طول سال تسهیلاتی به مبلغ  3 میلیون و 600 هزار تومان در سه مرحله به یک میلیون و 200 بازنشسته پرداخت می‌شود.
شریعتمداری بیان کرد: در حوزه بیمه بازنشستگان ظرفیت‌های زیادی در صندوق بازنشستگی کشور وجود دارد که اگر امکانات تامین اجتماعی، شستا، صندوق بازنشستگی کشور ، صندوق فولاد و صندوق بیمه عشایری و روستایی را با هم تجمیع کنیم بدون برداشت ریالی از بودجه این صندوق‌ها می‌توانیم تسهیلات بسیار خوبی به بازنشستگان پرداخت کنیم.

وزیر کار گفت: تامین معیشت، سرپناه و  سلامت بازنشستگان سه هدف صندوق بازنشستگی کشور است.

وی افزود: با کمک مجلس شورای اسلامی می‌توانیم در همسان سازی حقوق بازنشستگان موفق باشیم.

وزیر کار گفت: امروز 6 استان کشور درگیر سیل هستند و ما درحال خدمت رسانی به شهروندان این استان‌ها هستیم.

شریعتمداری با اشاره به شیوع بیماره کرونا در کشور گفت: با همکاری و هم بستگی می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم و ما در تمامی بیمارستان‌ها و تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی آماده مقابله با بیماری کرونا هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان